Відомо, що відремонтує Зеленський за "коронавірусні" гроші
Президент Володимир Зеленський днями спробував виправдати передачу 35 мільярдів гривень із Фонду боротьби з COVID-19 на ремонт доріг тим, що ці дороги йдуть «до опорних лікарень або до шкіл».
Журналісти «Наші гроші» проаналізували постанову Кабміну №539 від 1 липня про витрати цих 35 мільярдів. У ній є перелік понад 300 об’єктів дорожньої інфраструктури, на які мають витратити гроші, забрані державою із фонду боротьби з епідемією.
Найбільші суми пішли на ремонт та будівництво трас державного значення, які жодним чином не полегшують мешканцям сіл дорогу до лікарень. Весь перелік об’єктів за посиланням.
"Якщо ви знайдете тут дорогу до лікарні чи школи у своєму регіоні – повідомляйте нам про це", – просять журналісти "Наші гроші".
Тендери проведені вже на суму близько 25 мільярдів гривень. З цієї суми 15 мільярдів гривень припадає на фірми з Національної асоціації дорожників України, що об’єднує фаворитів Укравтодору.
Таблиця розподілу «ковідних» мільярдів по підрядниках Укравтодору
Підрядник (жирним виділено фаворитів Укравтодору) | Виділено з Covid-фонду, грн | Сумарна вартість підрядів, грн |
Автомагістраль-Південь | 3 812 230 222 | 8 592 788 900 |
Онур конструкціон інтернешнл | 3 196 697 404 | 7 494 532 163 |
Ростдорстрой | 2 927 408 260 | 4 260 643 954 |
Onur taahhut | 1 977 236 000 | 14 201 889 684 |
ПБС | 1 804 688 111 | 6 796 778 409 |
Техно-буд-центр | 1 516 600 000 | 4 580 781 776 |
ШБ Альтком | 1 097 892 100 | 2 303 879 617 |
Автострада | 861 647 679 | 2 317 917 241 |
ШБУ-77 | 831 121 000 | 1 881 028 196 |
Славдорстрой | 813 859 979 | 2 239 683 026 |
Хмельницьке ШБУ №56 | 813 425 800 | 1 533 438 211 |
Özaltin inşaat | 809 467 900 | 1 180 558 944 |
Енергетично-дорожнє будівництво | 552 200 000 | 997 361 825 |
Березівкаагрошляхбуд | 357 503 105 | 1 022 000 000 |
ДС пром груп | 315 000 000 | 306 500 000 |
СТЛ+М | 229 424 364 | 505 037 243 |
Мостобудівельний загін № 112 | 229 326 000 | 466 902 746 |
Луцькавтодор-сервіс | 213 275 010 | 169 193 700 |
ШРБУ-48 | 200 500 000 | 343 512 999 |
УПС | 200 000 000 | 405 000 000 |
Сумський відділ Укрдіпродор* | 197 780 000 | 450 733 |
Луцькавтодор-сервіс | 197 644 194 | 181 493 922 |
Будгарант-7 | 192 040 000 | 237 485 526 |
Главшляхбуд | 190 270 000 | 252 432 000 |
Євродор | 185 771 300 | 282 540 000 |
Мостопроект | 150 000 000 | 130 207 000 |
Роад констракшн | 150 000 000 | 142 894 561 |
ДСТ № 4 г.Брест | 130 000 000 | 199 000 000 |
ПП Автомагістраль | 123 000 000 | 329 515 547 |
БК Євродор | 113 375 700 | 121 668 609 |
ДСТ № 2, г. Гомель | 100 000 000 | 745 999 000 |
Еталон-буд | 100 000 000 | 96 999 990 |
Акелік груп | 92 769 020 | 80 428 377 |
Броварське ШБУ №50 | 71 130 000 | 97 999 998 |
Мостобудівне управління-3 | 67 881 866 | 102 122 641 |
ІК Планета-буд | 55 800 639 | 69 028 688 |
Євробуд Плюс | 50 000 000 | 131 378 625 |
Маст-Буд | 50 000 000 | 86 878 291 |
Поділля проект буд | 50 000 000 | 198 305 000 |
Шляхбуд | 50 000 000 | 115 470 000 |
Будмонтажсервіс | 48 036 018 | 41 850 521 |
Ковельське ШБУ-63 | 44 000 000 | 30 397 500 |
Рівнеавтошляхбуд | 41 000 000 | 31 417 500 |
Енерготрейд-М | 38 902 608 | 37 514 000 |
Харківмістдорбуд | 30 000 000 | 37 320 130 |
КСМ-груп | 24 000 000 | 54 239 809 |
SP. Z O.O. Mast-Bud | 21 181 620 | 19 277 100 |
Мост-1 | 16 437 000 | 79 204 000 |
Техномістбуд Холдинг | 12 000 000 | 35 427 000 |
Авакс проф | 10 000 000 | 34 460 000 |
Інтех комплект | 3 871 000 | 10 500 000 |
Всього | 25 366 393 899 | 65 613 334 702 |
*З Сумським відділом Укрдіпродору незрозуміла ситуація – йому виділено у тисячу разів більше коштів, ніж він отримав підрядів. Можливо в урядовій постанові помилково не поставили кому у потрібному місці.
По решті 10 млрд грн відповідних тендерів наразі не оголошено взагалі.
Також звертає на себе увагу той факт, що станом на 22 вересня, за даними Мінфіну, з запланованих 35 млрд грн витрачено лише 10 млрд грн.
За даними «Наших грошей» це пояснюється зривом запланованих робіт по програмі «Велике будівництво» Володимира Зеленського. Лідери картелю завдяки сприянню з боку Укравтодору цього року захопили 70% всіх дорожніх тендерів, однак не розрахували свої сили та можливості. Тому станом на кінець вересня, за даними самого Укравтодору, з обіцяних Зеленським 4500 кілометрів відремонтовано лише 2000 кілометрів доріг у верхньому шарі (це означає що не всюди ще навіть нанесена розмітка, встановлені знаки та облаштовані узбіччя).
До кінця ремонтного сезону залишилось близько півтора місяця.
Луцький священник УПЦ «МП» зробив пропозицію «матушці» в піцерії після 23 років шлюбу
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
Зарплата, гаражі та авто: що у декларації голови Волиньради Григорія Недопада
Як Поліщук покриває земельне шахрайство Палиці (фото)