Поділитись:

Хліб за 40 гривень, молоко – за 60, або Як воно – замовляти онлайн

Понеділок, 28 вересня 2020, 07:40

Коли замовляєш продукти онлайн і замість тисячі грн платиш дві, то трохи АбіднА.

Отож, я «сходила» у «Сільпо» і наповнила свою корзинку в телефоні. Як годиться, оплатила.

По обіді мені зателефонували з магазину і повідомили, що моя оплата на касі не проходить. І справді: банк у вайбері повідомив про те, що мені, мовляв, відмовлено в цій операції через обмеження суми на онлайн-проплати. І допоки я знімала ці обмеження, працівник «Сільпо» запропонував здійснити платіж на іншу картку супермаркету. Оплатила.

Продукти я отримала. І то нічого, що замість цілого торта, мені привезли лише один шматочок. Дитина, яка минулий день народження святкувала в інфекційній лікарні, а цей – на самоізоляції, була безмежно рада й такому.

Але от увечері з моєї картки відбулося списання на ту суму, яку я вже оплатила за покупки. У банку підтвердили, що оплата надійшла у київське «Сільпо».

На гарячій лінії супермаркету мене вислухала Аня і чемно запевнила, що оформила заявку. Тому до мене зателефонують. До мене й справді зателефонували та пообіцяли вирішити ситуацію. Було б добре. Бо хліб, який я, як виявилося, придбала за 40 грн, чи 900 грамів молока, які обійшлися майже у 60 грн, були не смачнішими за ті, що вартують удвічі дешевше.

Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій. Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією.

Надрукувати
мітки:
коментарів
18 жовтня 2020
14 жовтня 2020
12 жовтня 2020
07 вересня 2020
31 серпня 2020
16 серпня 2020
27 липня 2020
20 липня 2020
23 червня 2020
01 червня 2020
25 травня 2020
20 травня 2020
18 травня 2020
24 квітня 2020
20 квітня 2020