Поділитись:

Хліб за 40 гривень, молоко – за 60, або Як воно – замовляти онлайн

Понеділок, 28 вересня 2020, 07:40

Коли замовляєш продукти онлайн і замість тисячі грн платиш дві, то трохи АбіднА.

Отож, я «сходила» у «Сільпо» і наповнила свою корзинку в телефоні. Як годиться, оплатила.

По обіді мені зателефонували з магазину і повідомили, що моя оплата на касі не проходить. І справді: банк у вайбері повідомив про те, що мені, мовляв, відмовлено в цій операції через обмеження суми на онлайн-проплати. І допоки я знімала ці обмеження, працівник «Сільпо» запропонував здійснити платіж на іншу картку супермаркету. Оплатила.

Продукти я отримала. І то нічого, що замість цілого торта, мені привезли лише один шматочок. Дитина, яка минулий день народження святкувала в інфекційній лікарні, а цей – на самоізоляції, була безмежно рада й такому.

Але от увечері з моєї картки відбулося списання на ту суму, яку я вже оплатила за покупки. У банку підтвердили, що оплата надійшла у київське «Сільпо».

На гарячій лінії супермаркету мене вислухала Аня і чемно запевнила, що оформила заявку. Тому до мене зателефонують. До мене й справді зателефонували та пообіцяли вирішити ситуацію. Було б добре. Бо хліб, який я, як виявилося, придбала за 40 грн, чи 900 грамів молока, які обійшлися майже у 60 грн, були не смачнішими за ті, що вартують удвічі дешевше.

Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій. Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією.

Надрукувати
мітки:
коментарів