Поділитись:

Німеччина, Польща чи Литва: звідки найкраще «гнати» автомобіль

Середа, 23 вересня 2020, 19:30

В Україні вже кілька років користуються попитом вживані авто з Європи. Приганяють їх з абсолютно різних країн – Польщі, Литви, Німеччини, Швейцарії, Болгарії, Нідерландів і т. д. Водночас багато хто звик, що через це можна ділити машини суто на дві категорії – "українські" та "європейські".

Однак насправді узагальнювати "європейські" автомобілі не зовсім правильно. Насправді якість автомобіля з ЄС нерідко залежить від того, в якій саме країні купується машина. Відіграє важливу роль клімат, в якому перебуває автомобіль, ментальні звички щодо "залізної конячки" і багато чого іншого, – пише "Обозреватель". 

Німеччина

Характерна риса автомобілів на німецькому ринку – великі пробіги. Громадяни цієї країни – доволі багаті люди, тому вони багато їздять на особистому транспорті. У Німеччині звичайна справа – їздити на роботу на відстань у 50 або навіть 100 км. Крім того, там досить часто подорожують.

Іще одна особливість – велика частина автомобілів у країні, близько 90 %, повністю обслужені. Німці підходять до цього питання з усією педантичністю – машини завозяться на СТО регулярно. Авто до 5 років переважно обслуговуються в офіційних дилерів.

Італія

Італійський ринок досить специфічний. Його автомобілі мають два недоліки, один з яких пов'язаний зі спекотним кліматом країни. Через сильний вплив сонця на "італійських" машинах, особливо темного кольору, часто вигорає лак (чорні, сині та коричневі авто набувають мутнуватого відтінку). Тому машини з Італії регулярно полірують і навіть іноді підфарбовують, щоб освіжити вигляд кузова. 

Другий момент – у цій країні часто неакуратно паркуються, тому в їхніх автомобілів постійно трапляються кузовні дефекти: притертості, тріснуті бампери тощо. Утім, частково це пов'язано ще й із середньовічними вулицями італійських міст – для автомобілів вони тіснуваті.

Також автомобілі в Італії досить специфічні в плані опцій. Наприклад, у кросовера BMW X5 E53 в повній комплектації може не бути підігріву сидінь – усе тому, що в цій країні така опція просто не потрібна, оскільки там немає сильних зим.

Зате через той же клімат автомобілі з Італії не страждають іржею та корозією (особливо це стосується тих машин, які експлуатуються в центральній і південній частинах країни).

Франція

Французи здебільшого їздять неакуратно, тому в їхніх автомобілях кузовні дефекти також не рідкість. Крім того, вони особливо не заморочуються над обслуговуванням. Через це автомобілі з Франції частіше за інших потребують фарбування та ремонту.

Швейцарія

Автомобілі зі Швейцарії гідні найвищих похвал. Вони цінуються через два критерії – по-перше, переважно це машини в багатих комплектаціях, по-друге – вони обслуговуються тільки на якісних і дорогих сервісах.

Швеція

З автомобілями зі Швеції не все так однозначно. З одного боку, вони добре обслужені, мають середні пробіги, але з іншого – часто страждають на іржу через холодний клімат.

Польща, Литва, Болгарія

Ці ринки користуються найбільшим попитом в Україні, і не дивно – тут величезний вибір дешевих пропозицій. Але, як відомо, безкоштовний сир буває тільки в мишоловці: з автомобілями в Польщі, Литві та Болгарії потрібно бути обережними, вони можуть мати безліч "підводних каменів" щодо кузова, ходової, "історії" тощо. Водночас потрібно розуміти, що велика частина машин польського, литовського і болгарського ринку – це "втомлені" автомобілі, пригнані із Західної Європи.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
16 жовтня 2020
13 жовтня 2020
10 жовтня 2020
09 жовтня 2020
08 жовтня 2020
06 жовтня 2020
02 жовтня 2020
01 жовтня 2020
30 вересня 2020
29 вересня 2020
28 вересня 2020
17:00