Facebook прибере зі стрічки новини з провокативними заголовками
Найбільша у світі соціальна мережа Facebook оголосила про намір боротися з неінформативними і провокаційними заголовками.
Про це повідомили в прес-службі компанії, – інформує видання "Гордон".
Це рішення продиктоване численними скаргами користувачів, що заголовки статей вводять в оману і не містять ключової інформації.
Йдеться про заголовки такого типу, як "Вона подивилася під подушку і побачила це ... Я був в шоці".
Facebook виділяє два види "заманливих" заголовків. Перший з них – заголовки, які не дають заздалегідь зрозуміти зміст матеріалу (наприклад: "Ви не повірите, хто спіткувся на червоній доріжці"). Другий вид – перебільшувати зміст і значення матеріалу (приклад: "Чи правда, що яблука шкідливі для вас?").
Новий алгоритм схожий зі спам-фільтрами в електронній пошті.