Вантажні потяги зможуть курсувати через Волинь значно швидше
У ПАТ "Укрзалізниця" триває підготовка до електрифікації напрямку Ковель-Ізов-Держкордон.
Наразі проводиться коригування техніко-економічного обґрунтування проекту. Електрифікація цієї дільниці дозволить підвищити ефективність та швидкість перевезення вантажів основним коридором між Україною та Польщею, а також збільшити обсяги перевезень, – повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
"Завдяки електрифікації максимальна вага поїздів на ділянці Ковел-Ізов-Хрубешув збільшиться з 5 000 тонн до 6 000 тонн та дозволить відмовитися від переформування вантажних поїздів цього напрямку на станції Ковель", – зазначив голова правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун. Окрім того, це дозволить на 3 години пришвидшити перевезення та позбутися витрат на маневрові роботи.
На території України потрібно електрифікувати 81 км дільниці Ковель-Ізов-Держкордон регіональної філії "Львівська залізниця".
Польська сторона висловила готовність долучитися до проекту електрифікації, що дозволить забезпечувати вантажні перевезення українськими електровозами до станції Хрубешув, що розташована на відстані 2,4 км від українсько-польського кордону.
Нагадаємо, що питання електрифікації ділянки між українською станцією Ізов та польською Хребешув обговорювалося 20 липня на зустрічі голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцеха Балчуна із керівництвом польської компанії PKP-LHS, яка є оператором на лінії колії шириною 1 520 мм від українського кордону до станції Славкув у передмісті Катовіце.
На сьогодні на залізничній мережі України електрифіковано 48% дільниць експлуатаційної довжини.
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Луцький священник УПЦ «МП» зробив пропозицію «матушці» в піцерії після 23 років шлюбу
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
Зарплата, гаражі та авто: що у декларації голови Волиньради Григорія Недопада