Поділитись:

Частка власних торгових марок в Україні становить лише 3 %

Вівторок, 02 серпня 2016, 16:35

У 2015 році частка власних торгових марок в категоріях товарів, які українці купують щодня (їжа, напої, засоби для чищення та миття, товари для дому, персональна гігієна), в Україні залишається невисокою - лише 3%.

Це менше, ніж в будь-якій іншій країні Східної Європи. Про це свідчать дані Споживчої панелі домогосподарств GfK Ukraine.

Подібний результат пояснюється низкою причин. Передусім частка форматів сучасної торгівлі та концентрація торгівельних мереж в Україні залишається відносно низькою порівняно до сусідніх країн: топ-3 торгівельних мереж займає лише 10% ринку, а у форматах сучасної торгівлі купується лише 23% товарів повсякденного вжитку.

Окрім того, темп приросту ВТМ в 2016 році уповільнився. Так, в 2015 році витрати на ВТМ зросли на 50% в грошовому вимірі, а за 5 місяців 2016 року – на 20%.

До того ж значна кількість покупців надають перевагу іншим маркам, а вибір ВТМ для них скоріш випадковий: не рідше ніж раз на тиждень будь-яку ВТМ купує тільки кожен п'ятий український споживач, більшість – раз на місяць чи ще рідше.

Надрукувати
мітки:
коментарів
30 квітня 2020
28 квітня 2020
05 квітня 2020
02 квітня 2020
13 березня 2020
10 грудня 2019
29 листопада 2019
26 листопада 2019
17 жовтня 2019
16 жовтня 2019
11:13
15 жовтня 2019
10 жовтня 2019
30 вересня 2019
17 вересня 2019