Поділитись:

Більший борг – нижча якість робіт: споживачі винні «Луцьктеплу» 100 мільйонів

Середа, 08 липня 2020, 12:01
Більший борг – нижча якість робіт: споживачі винні «Луцьктеплу» 100 мільйонів

Споживачі "Луцьктепла" не поспішають сплачувати борги попередніх періодів.

Про це повідомили в пресслужбі підприємства. 

Динаміка показала, що якщо в зимові місяці рівень розрахунків споживачів був на рівні минулого року, то літом 2019 населення набагато активніше зменшувало свою заборгованість. Станом на липень 2020 борг населення за послуги з постачання теплової енергії та гарячої води є критичний та становить 113,5 млн гривень.

Своєю чергою на підприємстві наголосили: заборгованість за послуги – це не тільки вчасна виплата заробітної плати працівникам підприємства. Це передусім якісна підготовка до опалювального сезону, можливість замінити обладнання, провести ремонт мереж, вчасно розрахуватись за енергоносії.

До того ж надалі заборгованість за послуги вплине насамперед на споживачів – знизиться якість надання послуг, збільшиться кількість аварій та час на їх ліквідацію.

Отож, "Луцьктепло" просить здійснити повну і своєчасну оплату за спожиті послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання.

Надрукувати
мітки:
коментарів