Мовний скандал довкола McDonald's: через що сперечаються
Мовна політика компанії McDonald's викликала дискусії в українських соцмережах, пише BBC.
Все почалося з невдоволення деяких клієнтів можливістю зробити онлайн-замовлення в ресторанах компанії лише українською чи англійською. 14 червня блогер Анатолій Шарій розкритикував таку мовну політику в Telegram.
"Це рішення в черговий раз підкреслює ставлення до половини населення України, що розмовляє російською", написав він.
У McDonald's наголосили, що основною мовою спілкування компанії в Україні є українська.
"Відповідно до законодавства про мову, у компанії МакДональдз в Україні основною мовою комунікації є українська. Державною мовою ведеться вся офіційна документація, здійснюється рекламна комунікація, спілкування у соціальних мережах, наведена інформація на сайті та в куточку споживача", - повідомили BBC News Україна в пресслужбі компанії.
В компанії підкреслили, що українська мова є пріоритетною і в спілкуванні з відвідувачами.
"Проте наші працівники готові перейти на російську мову, якщо їх про це попросять", - зазначають в компанії.
У мовної політики McDonald's знайшлися і прихильники, і противники в соцмережах.
ЧИТАТИ ТАКОЖ:
- Ніби вчора купив: чоловік 10 років зберігав бургер з McDonald's
- Уряд, філологи і правопис як справа свідомих громадян
- Як в українській мові з'являлися фемінітиви
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?