Поділитись:

Центри обслуговування клієнтів «Волиньгазу» працюють дистанційно

П'ятниця, 12 червня 2020, 11:44
Центри обслуговування клієнтів «Волиньгазу» працюють дистанційно

Через погіршення ситуації із захворюванням на коронавірусну інфекцію на Волині сім Центрів обслуговування клієнтів компанії «Волиньгаз» досі зачинені. І продовжують працювати в онлайн-режимі. Фахівці консультують усіх клієнтів дистанційно, в телефонному режимі за номерами контакт-центру: 067 33 39 104 та (0332) 280-104.

Про це інформує пресслужба підприємства. 

Нагадаємо, що в умовах карантину ЦОКи газової компанії обмежили відвідування споживачів, проте фахівці працюють у телефонному режимі. Вони консультують усіх клієнтів онлайн за номерами телефонів контакт-центру: (0332) 280 -104 та 067 33 39 104, здійснюють видачу документів Onduty.

«Наші клієнти в умовах карантину можуть замовити послуги дистанційно, за одним дзвінком. Якщо, наприклад, потрібно якусь довідку взяти чи придбали нове житло, то наші фахівці усно нададуть консультацію щодо пакету документів, які потрібно споживачу зібрати. Клієнти можуть домовитись про день, годину для зустрічі та прийти до нас. У спеціально відведеному місці з дотриманням усіх карантинних вимог менеджер їх видасть чи прийме необхідні документи, – пояснив начальник управління клієнтського центру АТ «Волиньгаз» Юрій Петрук. – Центри обслуговування клієнтів відкриються, коли закінчиться карантин».

Фахівці «Волиньгазу» продовжують надавати не лише «телефонні» консультації, а й електронною поштою та через онлайн-сервіси.

Рекомендують волинянам  щомісяця вчасно онлайн передавати до 5 числа показники лічильника газу та до 20 числа платити за газ і його доставку за допомогою онлайн-сервісів. Найактуальніші, найнадійніші та швидкі способи передачі показань лічильника – онлайн-способи: чат-бот Viber 7104UA, Telegram-бот 7104UA, мобільні додатки 104 Mobile Light для iOS і 104 Mobile для Android та Особистий кабінет на сайті 104.ua. Онлайн-сервісами «Волиньгазу» користується біля 100 тис. волинян.

До слова, технічний клас для проведення інструктажів АТ «Волиньгаз», що на вул. І.Франка, 12, працює із дотриманням усіх карантинних вимог. Сюди після оформлення всіх документів у ЦОК має прийти власник нового помешкання. 

Провідний інженер АТ «Волиньгаз» Ганна Паньтюшко щодня проводить інструктажі населенню. В умовах пандемії і працівники компанії, і споживачі дотримуються правил безпеки: користуються дезінфекційними засобами, зберігають дистанцію та одягають засоби індивідуального захисту.

«Коли всі документи оформлені в ЦОК, є вже у клієнта і технічні питання вирішені, споживачу потрібно пройти ще інструктаж про безпечне використання газових приладів. Це дуже важливий момент, адже від того наскільки відповідально ми користуємося газовими приладами залежить наше життя та життя інших людей, - розповідає провідний інженер АТ «Волиньгаз» Ганна Паньтюшко. – Інструктажі зобов’язані пройти всі споживачі, в яких нова газифікація в оселі, та після реконструкції системи газопостачання в домогосподарстві».

Технічний клас працює за таким графіком: пон., вів. та четв. – 10:00, 12:00 та 16:00 год та сер. і  п’ятн. – о 11:00, 15:00 та 16:00 год.

Надрукувати
мітки:
коментарів