"Шоколадний" бізнес: чиїм солодощам українці надають перевагу
Пальму першості за рівнем популярності серед українців, як нескладно здогадатися, утримує кондитерська корпорація Roshen – предмет гордості і в той же час – джерело проблем Глави нашої держави.
Про це повідомляє Слово і Діло.
Незважаючи на те, що Петро Порошенко фактично не керує компанією, його прізвище ні-ні, та й вгулькне в якомусь брудному скандалі, пов'язаному з корпорацією – будь то офшори чи незаконне будівництво фірмових магазинів. Адже як не крути, він залишається власником Roshen. Обсяги виробництва "кондитерки" фабриками корпорації дійсно вражають – 1200 тонн на добу.
До 300 тонн товару на добу відвантажує інший сумнозвісний останнім часом виробник – "Житомирські ласощі". Незважаючи на те, що назва фабрики все частіше згадується в контексті рейдерських захоплень, збут її продукції відбувається в більше, ніж у 20 країнах світу.
На п'яти житомирцям наступають "АВК" і "Бісквіт-Шоколад", чиї обсяги виробництва вимірюються 220 і 180 тоннами товару щодня.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?