Презентували план відкриття кордонів і туризму в Євросоюзі
Європейська комісія представила план безпечного відкриття кордонів і відновлення туризму в Європейському Союзі.
Про це інформує РБК з посиланням на пресслужбу Єврокомісії.
Повідомляється, що керівництво Єврокомісії спрямоване на те, щоб дати можливість людям вільно переміщатися в межах Євросоюзу, а також допомогти туристичному сектору почати відновлюватися після пандемії коронавірусу.
Зокрема, країнам, яким вдалося подолати поширення COVID-19, рекомендується зняти обмеження на свободу пересування. Якщо епідемічна ситуація в країні не дозволяє загальне зняття обмежень, тоді пропонується поетапний план зняття обмежень. При цьому підхід до зняття обмежень повинен бути гнучким і передбачати можливість повторного посилення заходів.
Відкриття кордонів повинно проводитися на основі трьох критеріїв:
- епідеміологічного – на основі керівництва Європейського центру з профілактики та контролю захворювань (ECDC) і з використанням регіональної карти, розробленої ECDC;
- здатності застосовувати заходи стримування впродовж всієї подорожі, зокрема на прикордонних переходах, враховуючи додаткові заходи;
- економічних і соціальних міркуваннях – спочатку визначають пріоритетність транскордонного переміщення в ключових областях діяльності, враховуючи особисті причини.
При цьому акцентується увага на принципі недискримінації, коли країни закликають відкривати кордони в рівній мірі для країн ЄС. Для транспортних перевезень рекомендується збереження дистанції за рахунок зменшення щільності пасажирів. При цьому повинні використовуватися засоби індивідуального захисту, як-от маски.
Раніше Єврокомісія рекомендувала країнам ЄС продовжити закриття кордонів до 15 червня.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?