Заміна або компенсація: "Теремно" просить повідомляти про неякісний хліб
фото ілюстративне
Підприємство просить покупців бути більш прискіпливими і звертати увагу на на терміни виготовлення та зберігання продукції ТМ "Теремно" в торгівельних закладах. А в разі купівлі неякісного виробу у фірмовій мережі продукт замінять або ж компенсують витрати.
Про це написали на сторінці підприємства у фейсбуці.
"Хочемо проінформувати вас, що ми замінимо продукт або компенсуємо затрати, завжди віддячимо вам у випадку виявлення неякісного продукту за умови придбання його у нашій фірмовій мережі. Ми не можемо відповісти на ваші звернення, коли виникає питання поцвілого хліба купленого за межами наших фірмових магазинів. Адже в кожному торгівельному закладі є працівники, що відповідають за умови зберігання та своєчасну заміну протермінованого товару. Також нам складно пояснити ситуацію, коли продукт не переданий на підприємство для дослідження виявлених вами зауважень. Хоча ми завжди на цьому наполягаємо", – йдеться у повідомленні.
Також в "Теремно" зауважили, що підприємство щоденно виготовляє свіжу подукцію і доставляє її до торгівельних мереж. В окремі торгові заклади продукція доставляється двічі на день.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Волинські прокурори знайшли порушення у договорі сільради з хлібокомбінатом
- Хлібному кіоску біля Старого ринку не дозволили побути до літа
- У Луцьку почали зникати кіоски "Теремно Хліб" (фотофакт)
- Лучанці обміняли запліснявілий хліб з "Теремно" на буханку з дротом (фото)
- «Теремно Хліб» можуть оштрафувати за завищені ціни
На луцькій автостанції будують новий торговий центр (фото)
Восьмий рік у своє гніздо в «Цуманській пущі» прилітає рідкісний птах (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Квартира у Ковелі, будинок на Житомирщині та 1,5 млн зарплата: що в декларації заступника прокурора Волині (відео)
Вийшла з гуртожитку і зникла: на Волині розшукують студентку