Поділитись:

Заміна або компенсація: "Теремно" просить повідомляти про неякісний хліб

П'ятниця, 08 травня 2020, 17:10

фото ілюстративне 

Підприємство просить покупців бути більш прискіпливими і звертати увагу на на терміни виготовлення та зберігання продукції ТМ "Теремно" в торгівельних закладах. А в разі купівлі неякісного виробу у фірмовій мережі продукт замінять або ж компенсують витрати. 

Про це написали на сторінці підприємства у фейсбуці. 

"Хочемо проінформувати вас, що ми замінимо продукт або компенсуємо затрати, завжди віддячимо вам у випадку виявлення неякісного продукту за умови придбання його у нашій фірмовій мережі. Ми не можемо відповісти на ваші звернення, коли виникає питання поцвілого хліба купленого за межами наших фірмових магазинів. Адже в кожному торгівельному закладі є працівники, що відповідають за умови зберігання та своєчасну заміну протермінованого товару. Також нам складно пояснити ситуацію, коли продукт не переданий на підприємство для дослідження виявлених вами зауважень. Хоча ми завжди на цьому наполягаємо", – йдеться у повідомленні. 

Також в "Теремно" зауважили, що підприємство щоденно виготовляє свіжу подукцію і доставляє її до торгівельних мереж. В окремі торгові заклади продукція доставляється двічі на день.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів