The New York Times назвав український символ хітом сезону
Відоме американське видання The New York Times назвало вишиванку трендом сезону.
Автор статті "Неофіційний топ літа", назвав вишиванку "селянською блузкою", яка увійшла у "всесвітній обіг", – інформує 24 канал.
У статті мова йде про марку March 11, яку створили українці, що живуть у Нью-Йорку, Світлана Головченко і Роберт Міщенко.
"Пара вишиванок з джинсовою спідницею – це все, що потрібно, аби мати для стильного вигляду. Просто будьте готові, що люди питатимуть у вас звідки вона", – пише автор.
«М'ясний хутір» бізнесмена Дмитрука з Луцька можуть продати за 14 млн євро
У директора «швидкої» на Волині трагічно загинув син
Страсна п'ятниця: що категорично сьогодні не можна робити
Замалий тротуар: у центрі Луцька жителів обурив ремонт дороги
На Тернопільщині п'яний батько зґвалтував свою неповнолітню доньку