Волиняни можуть отримати онлайн-консультацію у Вайбері і Телеграм

Вівторок, 07 квітня 2020, 11:52

Нові ресурси системи безоплатної правової допомоги, через які нещодавно розпочали консультувати громадян фахівці системи Безплатної правової допомоги, надають можливість поставити запитання правового характеру та отримати необхідну відповідь. Нині можна спілкуватися із юристами через популярні месенджери.

Про це повідомляє Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Волинській області.

Поставити запитання і отримати відповідь можна тільки у робочий час – з понеділка по четвер з 09.00 до 18.00, у п’ятницю – з 09.00 до 16.45. Можливості чатів будуть поступово вдосконалюватися для того, щоб якісно відповідати на всі запити користувачів.

Отримати юридичну консультацію або роз’яснення з правових питань можна:

– за безкоштовним телефоном системи БПД 0 800-213-103

– у месенджері Фейсбук-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/

– у публічному чаті Телеграм-каналу «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaidchat

– у приватному чаті системи БПД у Телеграм http://legalaid.gov.ua/telegram.html

– у приватному чаті системи БПД у Вайбер http://legalaid.gov.ua/viber.html

– написавши на електронну пошту центру з надання БВПД (адреси можна дізнатися за посиланням https://www.legalaid.gov.ua/)

Система БПД інформує громадян про їхні права та механізм їх захисту через:

– офіційний сайт системи БПД https://www.legalaid.gov.ua/

– Фейсбук-сторінку системи БПД https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/

– Телеграм-канал «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid

– Інстаграм-сторінку системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk

– правничу вікіпедію WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua

Нагадаємо, Кабінет міністрів запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Відповідно, всі карантинні обмеження також подовжені до 24 квітня 2020 року. На цей період система безоплатної правової допомоги призупиняє особистий прийом громадян та надання адресної правової допомоги. Безоплатна первинна та вторинна правова допомога надається дистанційно, із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та з використанням скриньок для кореспонденції.

Запровадження режиму надзвичайної ситуації та карантинні обмеження — це не перешкода для отримання правової допомоги від держави.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: