Український стартап переміг на міжнародному конкурсі
Український стартап Roopor отримав золото на конкурсі Publicis90 і 100 млн євро інвестицій.
Проект обійшов 6 тисяч конкурентів і став єдиним переможцем із країн СНД і Східної Європи, – повідоиляє "Новое время".
Roopor – це додаток для запуску живих аудіотрансляцій одним кліком. Фактично програма поєднує функціонал класичного подкасту і сервісу відеострімінгу.
"Із допомогою Roopor можна створювати власні аудіотрансляції з лекцій, музичних концертів, інтерв'ю, подій, а також приєднуватися до стрімів інших користувачів", – коментує Антон Гребенніков, співзасновник стартапу Roopor.
До свого 90-річчя великий світовий рекламний холдинг Publicis Group оголосив конкурс діджитал-проектів та стартапів Publicis90. 90 проектів, які подолали 3 етапу відбору, і мають найвищі шанси бути реалізованими і затребуваними на ринку, отримали інвестиції в розмірі від 10 до 500 тисяч євро і менторство з боку Publicis Group.
Зараз команда стартапу Roopor тестує і допрацьовує прототипу програми. Попереду –розробка та запуск програми.
До слова, це не перша перемога українського проекту. Український стартап Attendify (колишній KitApps) залучив 1 мільйон доларів інвестицій від венчурного фонду TMT Investments і інвестиційної компанії Digital Future.
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
В мережі показали унікальну «Волинянку» за $3000 (фото)
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала
Вербна неділя: листівки та привітання
Де на Волині вже збирають кошики грибів (фото)