Поділитись:

Лучанин адаптував сервіс міжнародної доставки на кур’єрські місцеві послуги: як це працює

Вівторок, 31 березня 2020, 11:30

Лучанин Ярослав Львович останні два роки розвивав сервіс TravelPost (https://travelpost.io/uk/). Це сервіс на межі туристичної та логістичної галузей.

“Та вірус і карантин зробили свою чорну справу - TravelPost тимчасово став 100% неактуальним як сервіс міжнародної доставки”, - написав він на своїй сторінці у Фейсбуці.

Тож сервіс вирішили адаптувати до нинішніх реальностей: допомогти вирішити проблему доставки продуктів з супермаркетів та магазинів. Особливо в невеликих містах.

Розробник пише: команда ніколи не розглядала TravelPost як сервіс кур’єрської доставки попутниками в межах міста. Але стояти осторонь поточних проблем в країні ми не змогли. Результат - кілька змін в сервісі:

  • Тепер можна додавати та брати в роботу замовлення на доставку в межах одного міста.
  • Мінімальну вартість доставки, яку може виставити кур’єр, знижено до 50 гривень.
  • З’явився повноцінний сайт, на якому можна додати замовлення та взяти його в роботу.
  • Гарантовано безпеку розрахунків між кур’єром та покупцем, якщо оплату здійснено через сервіс.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів