Споживачам "Луцькводоканалу" допомагатиме телеграм-бот

Понеділок, 30 березня 2020, 17:00

Для зручності клієнтів, наданні інформаційної підтримки навіть під час карантину КП «Луцькводоканал» розширило сервіси дистанційного обслуговування новим телеграм-
ботом.

Щоб дізнатися суму до оплати та передати показник лічильника холодної та гарячої води, тепер достатньо перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot і за номером особового рахунку та прізвищем власника підтвердити реєстрацію, – повідомили у Луцькій міській раді. 

«У зв’язку з запровадженням карантину, більшість наших споживачів ізолювались вдома, працюють дистанційно. Але обмеження не стосуються наших онлайн-сервісів. Ми робимо
все можливе, щоб поліпшити доступ до сервісів компанії, тому і створили телеграм-бот для наших клієнтів», – повідомив директор КП «Луцькводоканал» Віктор Гуменюк.

Для використання боту необхідно:

  • перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot
  • слідуючи підказкам додати номер свого особового рахунку чи декількох особових рахунків в форматі КодВулиці_№будинку_№квартири. Дізнатись номер особового рахунку можна в квитанції про оплату або рахунку до оплати. Перелік кодів вулиць також зазначено за посиланням http://www.vd.lutsk.ua/consumers/kody-vulyc-dlya-reyestraciyi.html
  • ввести перші три літери прізвища власника особового рахунку (особи, з ким укладено договір на водопостачання).

За допомогою боту ви зможете:

  • гарантовано передати показання лічильника першого числа місяця;
  • отримати інформацію про актуальну суму до оплати на сьогодні;
  • переглянути останні передані чи зняті надавачем послуг покази лічильників.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: