Споживачам "Луцькводоканалу" допомагатиме телеграм-бот
Для зручності клієнтів, наданні інформаційної підтримки навіть під час карантину КП «Луцькводоканал» розширило сервіси дистанційного обслуговування новим телеграм-
ботом.
Щоб дізнатися суму до оплати та передати показник лічильника холодної та гарячої води, тепер достатньо перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot і за номером особового рахунку та прізвищем власника підтвердити реєстрацію, – повідомили у Луцькій міській раді.
«У зв’язку з запровадженням карантину, більшість наших споживачів ізолювались вдома, працюють дистанційно. Але обмеження не стосуються наших онлайн-сервісів. Ми робимо
все можливе, щоб поліпшити доступ до сервісів компанії, тому і створили телеграм-бот для наших клієнтів», – повідомив директор КП «Луцькводоканал» Віктор Гуменюк.
Для використання боту необхідно:
- перейти за посиланням https://t.me/lutskvodokanal_bot
- слідуючи підказкам додати номер свого особового рахунку чи декількох особових рахунків в форматі КодВулиці_№будинку_№квартири. Дізнатись номер особового рахунку можна в квитанції про оплату або рахунку до оплати. Перелік кодів вулиць також зазначено за посиланням http://www.vd.lutsk.ua/consumers/kody-vulyc-dlya-reyestraciyi.html
- ввести перші три літери прізвища власника особового рахунку (особи, з ким укладено договір на водопостачання).
За допомогою боту ви зможете:
- гарантовано передати показання лічильника першого числа місяця;
- отримати інформацію про актуальну суму до оплати на сьогодні;
- переглянути останні передані чи зняті надавачем послуг покази лічильників.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)
Луцький священник УПЦ «МП» зробив пропозицію «матушці» в піцерії після 23 років шлюбу
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
У «Волинській Голландії» працюватиме штатний фотограф: скільки це коштуватиме