Поділитись:

Як у Луцьку працюють диспетчери таксі

Неділя, 22 березня 2020, 09:00

Фото ілюстративне

Диспетчер – це обличчя будь-якої фірми таксі. Саме вони формують замовлення та фактично від них залежить прибуток. І якщо на перший погляд, це дуже проста робота, насправді вона вимагає багато професійності і терпіння.

У луцькому філіалі компанії «Opti» працює 20 диспетчерів. У них і водіїв сьогодні, 22 березня, професійне свято. Напередодні ІА «Конкурент» поспілкувався з керівником філіалу Інною Левчинською.

Інна Левчинська><span class=Інна Левчинська

– Розкажіть про будні диспетчера таксі.

– У компанії позмінно працюють 20 диспетчерів: є денні, є нічні. Графік роботи стабільний - доба через дві, усі офіційно працевлаштовані. Робота за комп, ютером, максимально все автоматизовано. В будні дні на зміні працює 5-6 диспетчерів, у вихідні – 6-7. На новий рік працювало 12. В принципі, на усі свята завжди так. У керівника робочий день з 9.00 до 18.00, але неофіційно – цілодобово, адже керівник постійно повинен бути на зв’язку. Тому що бувають різні ситуації – від технічних несправностей до інші екстрених ситуацій, на які потрібно вчасно реагувати.

– Чи є серед диспетчерів чоловіки?

– На даний момент працюють тільки жінки. Але і чоловіки у нас працювали, і досить успішно.

– Як вдається уникати конфліктів з клієнтами? Мабуть, хто б винен не був насправді, завжди звинувачують диспетчера?

– Ситуації різні були, і будуть. Десь винен водій, десь пасажир, буває, що і диспетчер. Але диспетчери завжди намагаються максимально залагодити ситуацію, щоб уникнути конфлікту. Є, правда, такі клієнти, що просто не підконтрольні для нас.

– Інно, розкажіть, як ви працюєте з водіями.

– Коли оператор приймає замовлення, то формує його повністю: початкова і кінцева адреса, номер телефону пасажира, прораховує вартість поїздки. Якщо це влаштовує пасажира, тоді дивиться в програмі найближчий автомобіль. І автоматично назначає його. Якщо водій відхиляє замовлення, оператор шукає іншу машину. Зазвичай протягом 2-3 хвилин вона знаходить. Бувають винятки, коли за межі міста потрібно їхати або поганий доїзд, тоді авто може шукатися трішки довше.

– Скільки водіїв у вас?

– Ми співпрацюємо з понад тисячею водіїв. Протягом дня може працювати 300 автомобілів.

– В який час лучани найчастіше користуються таксі?

– Ажіотаж з 5 до 10 ранку Потім з 16.00 і , якщо це вихідний, то до 2 ночі.

– Чи часто замовляють авто із автокріслами чи бустерами?

– У нас є кілька мінівенів і автомобілів, у яких виробником встановлено автокрісла. В принципі, автомобілів з автокріслами вистачає, але більшість пасажирів відмовляються від них. Хоча доплата символічна 10 гривень  незалежно від кількості дітей.

– Лучани більше користуються автомобілями класу економ чи комфорт? І чи велика між ними різниця в ціні?

– Ні, не велика. У нас є комфорт, економ, універсал, мінівен і вантажні перевезення. Проте лучани у більшості випадків використовують економ.

– Чи великий у вас чорний список недобросовісних клієнтів?

– У список, у першу чергу, потрапляють шахраї. Дуже часто є телефонні дзвінки з місць позбавлення волі, просять купити продукти, поповнити мобільний або рахунок.  Ми попереджаємо водіїв про таких. У чорний список заносять пасажирів, які з якихось причин не розрахувалися за поїздку.

– Інно, розкажіть про курйози на роботі.

– Усім запам’ятався випадок, коли водій, зірвавши замовлення, відвіз вагітну, яка фактично народжувала. Через пів години таксисту зателефонували пасажири і повідомили, що народився син, назвуть якого на честь водія.

Таксисти на мотопробігу у Луцьку><span class=Таксисти на мотопробігу у Луцьку

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів
21 березня 2020
28 лютого 2020
17 лютого 2020
14 січня 2020
04 січня 2020
15 грудня 2019
27 листопада 2019
17 жовтня 2019
04 жовтня 2019
25 вересня 2019
18 вересня 2019
09 квітня 2019
09:03
31 грудня 2018
30 грудня 2018