Поділитись:

Карантин для Укрпошти: що змінюється

Вівторок, 17 березня 2020, 13:47
Карантин для Укрпошти: що змінюється

АТ «Укрпошта», як стратегічно важливий об’єкт інфраструктури, працює у звичайному режимі.

Про це компанія повідомила на своїй веб-сторінці.

Компанія й надалі доставлятиме пенсії та грошові виплати мільйонам клієнтів, особливо пенсіонерам, які є найбільш вразливою категорією можливого інфікування коронавірусом. Вони також зможуть здійснювати комунальні платежі вдома, отримувати побутові товари і продукти першої необхідності, щоб не піддаватися ризику і не йти у магазини, або у місця значного скупчення людей.

Підприємство продовжить приймати та відправляти посилки по Україні та за її межі.

Із 16 березня Укрпошта для експорту відправлень за кордон України використовує альтернативні шляхи доставки комбінованого способу (вантажні літаки та автомобілі), тому можливе збільшення термінів доставки.

Нині не обмежується прийом експортної пошти у відділеннях Укрпошти, окрім експорту товарів протиепідемічного призначення (маски, окуляри, рукавички, тощо), вивіз яких тимчасово заборонений з України до 1 червня.

Як уже повідомлялося, за інформацією Всесвітньої організації охорони здоров’я, процес отримання посилок є безпечним для здоров’я людей.

У відділеннях:

  1. З’явилися жовті обмежувальні лінії. Прохання – не заходити за жовту лінію, якщо біля стійки обслуговується клієнт, підходити лише тоді, коли вікно вільне.

  2. Якщо бачите чергу у відділенні, не заходьте до нього (за нормальної погоди), почекайте і зайдіть, коли черга стане меншою.

  3. Працюють «Щасливі години», коли комісія за сплату комунальних платежів до 13:00 вдвічі менша, ніж після. Якщо є можливість, приходьте після 13:00, аби найменш захищені верстви населення, а також групи найбільшого ризику для короновірусу, змогли скористатися нашими послугами вранці.

  4. Розміщено інформаційні плакати про поширення коронавірусу.

Керівництво Укрпошти попереджає, що на час введення карантину в навчальних закладах, можливий брак персоналу в певних відділеннях та дільницях. Однак, підприємство буде робити все можливе, щоб такі випадки були виключенням та мінімізувати можливі незручності для наших клієнтів.

Водночас, Укрпошта стежить за розвитком ситуації і робить все можливе, щоб робота працівників підприємства залишалась й надалі безпечною. Зокрема, на випадок поширення інфекції підприємство має запас респіраторів та більше ніж 100 тис. масок. Найближчим часом поштові відділення, сортувальні центри та офісні об’єкти будуть забезпечені більш ніж 11 тис. дезінфекторами.

В той же час, кожен працівник, у разі виявлення будь-яких симптомів хвороби, в першу чергу, має звернутися до лікаря, повідомити свого безпосереднього керівника та уникати будь-яких контактів з колегами та клієнтами, залишаючись на самостійному карантині.

Якщо у листоноші виникають будь-які сумніви щодо незадовільного стану здоров’я клієнта, роботодавець рекомендує уникати контакту з ним та попередити начальника відділення про таку ситуацію.

Якщо працівник Укрпошти не може залишити малолітню дитину на час карантину в навчальних закладах, він має звернутися до свого керівника, щоб оформити відпустку або віддалений доступ роботи та провести цей час вдома.

За наявності будь-якого ризику для здоров’я співробітників, керівництво Укрпошти залишає за собою право вносити корективи в режим роботи відділень та надання поштових і фінансових послуг.

Укрпошта пропонує користуватися онлайн-послугами, щоб проводити менше часу у відділенні, а також користуватися картками і оплачувати послуги через POS-термінали, щоб менше контактувати з грошима.

Укрпошта закликає не піддаватися паніці, не поширювати неперевірену інформацію та дотримуватися базових правил гігієни.

ЧИТАТИ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів