Поділитись:

Поскаржитися на «Укрзалізницю» можна через месенджер Facebook

П'ятниця, 21 лютого 2020, 18:40

«Укрзалізниця» запустила центр обслуговування клієнтів через Facebook Messenger.

Про це повідомили на своїй сторінці у Facebook.

«Тепер звертатися з питаннями, зауваженнями та пропозиціями можна до контактного центру «Укрзалізниці» 0800-50-3111 та шляхом надсилання повідомлення в соціальній мережі Facebook»,  – йдеться у дописі.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
10 березня 2020
05 березня 2020
04 березня 2020
28 лютого 2020
26 лютого 2020
22 лютого 2020
20 лютого 2020
14 лютого 2020
12 лютого 2020
11 лютого 2020
01 лютого 2020
29 січня 2020
21 січня 2020
14 січня 2020
12 січня 2020