Поділитись:

Чому успіх бренду Епікур так дошкуляє конкурентам*

Середа, 19 лютого 2020, 16:20
Чому успіх бренду Епікур так дошкуляє конкурентам*

Для тисяч українських сімей натуральна курятина бренду «Епікур» стала обов’язковим елементом здорового раціону. Попри те, що компанія молода і існує на ринку лише два роки, її продукцію можна знайти у понад 560 супермаркетах національних та регіональних торговельних мереж України.

Адже м’ясо, саме вирощене без антибіотиків, обирають свідомі споживачі, спортсмени, прихильники здорового харчування та турботливі батьки. Також курятину саме бренду «Епікур» замовляють відомі ресторани та мережі, що надають перевагу правильному харчуванню та дбають про своїх клієнтів.

Компанія довела, що може не просто вирощувати птицю без використання антибіотиків на всіх етапах, а й бути інноваційною в культурі ведення бізнесу. Чому успіх бренду Епікур так дошкуляє конкурентам*

Втім, як це часто буває, чийсь успіх стає не мотивацією до розвитку, а приводом для нечесної гри.

Так діють недобросовісні конкуренти. Замість того, щоб працювати над власними стандартами, вони шукають та вигадують приводи для дискредитації тих, хто попереду.

Недруги розповсюджують фейки на сайтах із сумнівною репутацією, які вже відповідали перед Фемідою за поширення брехні та наклепів.

«Подібні публікації – це прояв страху, який Епікур викликає у своїх конкурентів. Адже споживачі бачать відмінності і переваги продукту. Їх досить багато, але головне, люди розуміють різницю, а значить здоровий продукт Епікур стає дедалі ближче до кожної сім'ї. Динаміка зростання компанії тому підтвердження», – коментують у пресслужбі Епікур.

У компанії переконані, що справжня конкуренція призводить до розвитку, генерації нових ідей та є вигідною в першу чергу для споживача, клієнта. Суперництво має бути чесним і гідним, а не виходити за рамки закону та моралі.  

Всім, хто розпорошує гроші і час на вигадки та дискредитацію конкурентів, радять змінити тактику, скерувавши кошти на інші статті витрат: свій ріст, покращення стандартів виробництва, розвиток колективу та соціальних проектів. Можливо, тоді й вони асоціюватимуться із брендом здорової продукції і успішним та відповідальним бізнесом.

Чому успіх бренду Епікур так дошкуляє конкурентам*

Чому успіх бренду Епікур так дошкуляє конкурентам*

ЧИТАТИ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів