У Луцьку вдосконалюватимуть роботу системи «15-80»
В.о. міського голови Григорій Пустовіт видав розпорядження, аби покращити роботу групи оперативного реагування «15-80» при департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».
Зокрема, як йдеться у документі, фахівцям групи забезпечать цілодобовий прийом звернень громадян, їх передачу визначеним відповідальним особам виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій, які є у міській комунальній власності, а також старості Прилуцького старостинського округу. Також громадян інформуватимуть про результати розгляду телефонних звернень та ухвалені рішення.
Усі звернення, які надходили упродовж доби, узагальнюватимуть за кількістю, змістом та станом виконання. Цю інформацію подаватимуть керівництву міста. Також здійснюватимуть моніторинг виконання звернень шляхом зворотного зв’язку із заявниками.
Своєю чергою керівникам виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій, що є у міській комунальній власності, старості Прилуцького старостинського округу забезпечать своєчасне інформування групи оперативного реагування «15-80» при департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» щодо проведення планових, позапланових ремонтних робіт на мережах та повідомлення про припинення надання комунальних послуг, зокрема через канал комунікації сіті-бот «Назар».
А директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» буде здійснюватимуть моніторинг телефонних звернень та щомісяця інформувати про проведену роботу на оперативній нараді.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти