Яким був луцький аеропорт у 80-х роках минулого століття (фото)
У мережі показали, як у другій половині 80-х років минулого століття виглядала з висоти пташиного польоту побудована в 1984 році повітряна брама Волині – цивільний аеропорт «Луцьк – Крупа».
Світлини опублікували на сторінці Організації Волинських Авіалюбителів «ОВАЛ»/Луцький Аероклуб «Крила Волині» у мережі «Фейсбук».
Зазначається, що це був останній аеропорт, який був побудований та зданий в експлуатацію в Радянському Союзі. Після нього до 1991 року аеропорти в СРСР не будувалися.
«Довжина злітно-посадкової смуги даного аеропорта – 1600 метрів. Перепускна здатність термінала – 400 пасажирів на годину. Типи літаків, які здійснювали рейси, – Ан-2, Л-410, Ан-24, Як-40. На території даного аеропорта дислокувалась Луцька авіаційна ескадрилья 91-го льотного загону (згодом –Рівненського об'єднаного авіаційного загону) Українського управління цивільної авіації», – йдеться в дописі.
Аеропорт «Луцьк – Крупа» функціонував 13 років. Остаточно його закрили для повітряного руху в 1997 році. Сьогодні його територія використовується Луцьким Аероклубом «Крила Волині» як льотний майданчик.
Довідково:
Фотографії взяті з особистого архіву відомого авіаційного фотографа (спотера), ветерана Цивільного Повітряного Флота, льотчика Луцької авіаційної ескадрильї 91-го льотного загону (згодом Рівненського об'єднаного авіаційного загону) Українського управління цивільної авіації Гепнера Михайла.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Аеропорт у Крупі: куди літали літаки із Луцька (фото)
- Як в минулому столітті над Волинню курсували "повітряні маршрутки"
- У Луцьк за 3 рублі: скільки коштували квитки на літак у Рівному у 80-х роках (фото)
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти