Поділитись:

Приміські маршрутки в Луцьку можуть висаджувати пасажирів, але не забирати, – міськрада

П'ятниця, 10 січня 2020, 15:25

Автобуси, які працюють на міських маршрутах, обладнані валідаторами, тому оплата за проїзд здійснюється електронним квитком. Однак містом курсує багато приміських маршруток, які перевозять громадян за готівку. Перевізники, які працюють на цих маршрутах, не погоджували з міською владою паспорти маршрутів та вносять дисбаланс у роботу міського транспорту.

На цьому наголосили під час наради за участю представників міської влади та патрульних, – інформує пресслужба мерії

Перший заступник міського голови Григорій Недопад наголосив, що паспорти приміських маршрутів мають погоджуватися саме з міською радою. Адже, рухаючись містом, вони забирають пасажирів у міських перевізників. Своєю чергою посадовці Волинської облдержадміністрації заявили, що у випадку виявлення фактів порушень приміськими перевізниками з ними розриватимуть договори і не допускатимуть до нових конкурсів.

"Є відповідні документи, згідно з якими водії приміських автобусів, рухаючись містом, можуть лише висаджувати пасажирів на зупинках, але не здійснювати посадку. Хотілося б, щоб ми разом навели порядок у цьому питанні”, – зазначив він. 

Радник міського голови Ігор Поліщук зазначив, що є ряд приміських маршрутів, які не погодженні з Луцькою міською радою, і на них працює близько 60 автобусів. Це додаткове навантаження на транспортну інфраструктуру Луцька.

“Ми – перше місто в Україні, яке перейшло повністю на безготівкову форму оплати проїзду. Є поодинокі випадки оплати за проїзд в автобусах готівкою, але ми з цим боремося, працюють на маршрутах групи контролю, які накладають штрафи на пасажирів, які не оплачують проїзд електронним квитком. Безготівкова оплата дає можливість нам побачити реальну картину по кількості перевезених пасажирів і яких категорій. Це питання тісно пов'язане з відшкодуванням за пільгове перевезення пасажирів та вартість проїзду. Ми повинні мати об'єктивні дані. Як можна переглядати тариф, якщо немає повної інформації щодо кількості перевезених пасажирів”, – наголосив він. 

Також Поліщук зазначив, що у місті регульований тариф, а приміські автобуси самі собі встановлюють тариф, працюють без валідаторів. Це розбалансовує міську систему електронного квитка. 

Луцька міська рада ще у 2007 році ухвалила рішення, яким передбачено, що приміські маршрути рухаються до автостанцій визначеними вулицями. Рух центральними вулицями, зокрема проспектами Волі чи Соборності, заборонено. Проте приміські перевізники не виконують це рішення. Відтак управлінню Укртранзбезпеки у Волинській області та управлінню патрульної поліції у Волинській області запропонували провести рейди щодо перевірки роботи приміських перевізників. 

Начальник управління транспорту та зв'язку Володимир Степанов зауважив, що варто розпочати з нещодавно відкритих приміських маршрутів № 233 і 236. Із його слів, паспорти цих маршрутів не погоджувалися з Луцькою міською радою. Автобуси активно рухаються центральними вулицями міста. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
03 липня 2020
02 липня 2020
17:27