Поділитись:

Нові тренди, які зроблять ваш бізнес в інтернеті кращим

Автор: Василь Бідун |
П'ятниця, 17 червня 2016, 12:00

66 % українського населення "живе" в інтернеті. Кількість жінок-користувачок становить 52 %. Чоловіків – 48 %. Середньостатистичний українець протягом дня проводить в інтернеті більше п'яти годин, використовуючи при цьому більше двох різних пристроїв.

Для успішного просування власного бізнесу в інтернеті потрібно слідкувати за останніми змінами в інтернеті. Іншими словами, бути в тренді. Власне про сучасні digital тренди розповіла на West Marketing Forum 2016 керівник проекту інтернет-досліджень CMeter, компанії TNS Україна Анна Шахдінарян.

Експерт зауважила, що не любить вживати слово "тренди", тому що це завжди щось поверхневе. Таке, що не дає негайного результату чи доходів.

Тренди важливі, адже з часом приносять гроші, або нові напрямки розвитку

Згідно зі статистикою, найулюбленіше заняття українського користувача, який зайшов у інтернет – перевірити електронну пошту.

Цікавим фактом також є те, що кількість телеглядачів постійно зменшується із "молодшанням" аудиторії.

Постійні зміни у звичках споживачів змушують бренди весь час обновляти плани своєї медіа активності, опираючись на три основні можливості:

  • Пошук оптимальної комбінації медіаканалів, враховуючи вподобання своєї цільової аудиторії;
  • Роздільне досягнення аудиторій, використання ТВ і онлайн-відео;
  • Точкові досягнення цільових груп із застосуванням соціальних платформ.

"Треба вибрати правильну цільову аудиторію і знайти канали, через які це найкраще зробити", – розповідає Анна.

Парадокс росту користувачів інтернету: незважаючи на те, що споживачі проводять все більше часу онлайн, залучити цільову аудиторію на власний ресурс стає складніше, ніж будь-коли.

Спікер продемонструвала ТОП-10 соціальних платформ для українців.

Найпопулярнішою мережею в Україні є Vkontakte, де протягом тижня полюбляє "сидіти" 94 % осіб віком від 16 до 24 років. Загальний відсоток користувачів – 69 %.

На другому місці із 68 % – YouTube, який практично однаково популярний серед юної аудиторії, так і українців віком 45–54 роки.

Третє місце і 53 % за мережею Facebook. На четвертому місці – Skype.

ТОП-10 соціальних платформ
Використання за тиждень (%)
Україна 16-24 25-34 35-44 45-54
Vkontakte 69 94 78 60 38
YouTube 68 78 69 65 60
Facebook 53 47 53 57 58
Skype 49 48 46 46 54
VK Messenger 44 66 51 33 21
Odnoklassniki 44 19 47 61 54
Google+ 42 42 40 41 42
My.mail.ru 31 40 23 29 33
Facebook Messenger 23 23 26 19 22
Viber 21 27 34 14 4

Експерт зауважила одну відмінність українського користувача від європейського.

"Чим ми відрізняємося від світу? Тим, що у нас є особливість входу в Skype. Аудиторія від 45 до 54 років перше куди заходить після пошуковика – у Skype. А після цього вже прямують у соцмережі", – каже Анна, додаючи, що саме тут бізнесу потрібно "шукати" цих людей, застосовуючи різні маркетингові ходи.

Спікер каже, що в інтернеті не можна брати всі інструменти маркетингу і думати, що вони вам допоможуть. Ви повинні думати, чи підходять вони для вашого бренду, дивитися на них крізь призму вашої цільової аудиторії.

Для продажу алкоголю, мейкапу чи косметики гарним інструментом буде інстаграм, бо він дає можливість подивитися продукцію.

Якщо ви продаєте техніку, важливо мати свій сайт, блог-форум, де користувачі створюватимуть відгуки, YouTube-канал (можливість демонстрації товару),

Twitter, як засіб комунікації зі споживачами в Україні, ще погано розвинений.

Анна Шахдінарян на West Marketing Forum 2016 у Луцьку><span class=Анна Шахдінарян на West Marketing Forum 2016 у Луцьку

Нині офлайн та онлайн стають тісно переплетеними. З'являються гібридні чи мультиканальні способи покупки

"Перший гібридний спосіб у типового інтернет-користувача: вибрав товар, знайшов інформацію в інтернеті, порівняв ціни. Після цього повинен піти перевірити в магазин, звірити ціну, чи вона не відрізняється від вказаної в інтернеті, оцінити фізичний стан товару. Потім вже повертаєшся в інтернет-магазин і замовляєш", – розповідає Анна.

Другий варіант – замовляєш в інтернеті, але йдеш забирати в магазин.

Третє: у вас є регулярний набір товарів, який треба щомісяця поповняти.

Експерт виокремлює чотири етапи розвитку інтернет-магазину:

  • Доступ. (Кенія, Нігерія). Коли у вас тільки-но з'явилася можливість купувати в інтернеті, налаштована деяка логістика;
  • Довіра. (Україна). У нас є інтернет, пристрої, інтернет-магазини, хороша логістика. Але коли запитуєш людей: "Чому не купуєте?", – відповідають: "Ви знаєте, я не довіряю цьому магазину. Мені здається, це буде якась підробка".
  • Досвід. Коли споживачі мають досвід купівлі онлайн та у звичайному магазині. В такому випадку ви вибираєте за власними міркуваннями: знижки, хороший продавець-консультант тощо.
  • Вибір. Коли немає жодної різниці між придбанням товару в офлайні чи онлайні.
Надрукувати
мітки:
коментарів