Поділитись:

West Media Forum у Луцьку: опублікували програму

Середа, 27 листопада 2019, 14:35

фото архівне 

Вже у п’ятницю, 29 листопада, в Луцьку відбудеться четвертий West Media Forum. Цього року організатори підготували насичену програму для медійників, маркетологів, піарників та підприємців.

До Луцька приїздять відомі експерти в галузі реклами, інтернет-просування та медіа. Вони виступатимуть у межах четвертого West Media Forum. Організатор заходу – видання
«Бізнес.Район», генеральні партнери – «СІД медіа груп» та PMBA Бізнес-Академія.

Так, захід буде цікавий не лише для редакторів чи журналістів, а й для піарників, маркетологів та власників бізнесу. Програма передбачає три панельні дискусії. Під час першої – говоритимуть про ефективну співпрацю бізнесу та ЗМІ. Так, серед спікерів  – Гайгисиз Гелдієв. Зараз з партнером він керує Лондонською Консалтинговою компанією «Jnomics Media». Раніше працював виконавчим продюсером Hromadske TV, був генеральним продюсером телеканалу ZIK, продюсером вечірнього прайму на каналі «112 Україна». Також засновниця PR агенції Yevstihnieieva Consult Ольга Євстінгєєва та Тетяна Кулькова – Marketing Director FinTech-журналу PaySpace Magazine. Вона має понад десять років досвіду роботи в маркетингу ЗМІ (Finance.ua, Ліга, Meta.ua, Sport.ua). Учасники зможуть дізнатися про те, як і для чого розпочати співпрацю та зробити медіа амбасадором бренду.

Друга панель – нативна реклама. Під час дискусії виступить Катерина Пекна – очільниця pr-функції компанії «Дмитрук» Вона розповість про виведення локального бренду на національний рівень та роль нативної реклами в цьому. Так, саме її команда займалася презентацією на ринку нового для України продукту KABANOSY, а, відповідно, має чималий досвід співпраці з медіа.

Також учасники форуму дізнаються про досвід роботи в Українській правді, про шляхи та інструменти розвитку медіа та як створити контент який продає себе сам. Інформацією ділитиметься Андрій Швайка – заступник директора з продажів Українська правда, рекламний агент та тренер Media Development Foundation.

Катерина Венжик – українська економічна журналістка, екс-головний редактор Delo.ua, зараз – керівник спецпроектів Liga.net вважає, що найважливіша навичка людини – комунікувати з іншими, і всі біди – від недокомунікації. Як правильно використовувати нативну рекламу в роботі, розповість спікерка під час заходу.

Про складнощі порозуміння між медіа та місцевим бізнесом говоритиме головний редактор каналу соціальних новин «Перший» Юрій Ричук.

«Як рекламуватися і рекламувати, щоб не втратити репутацію» – тема третьої панельної дискусії. Про монетизацію медіа розповість експерт Ігор Ващенко, а про перспективу «Білих списів» в Україні як відповідь на економіку та дезінформаційні виклики розкаже виконавча директорка ГО «Інститут масової інформації» Оксана Романюк.

Реєстрація учасників розпочнеться о 13 годині в «Адреналін-Сіті». Перші п’ятдесят чоловік отримають смачні перекуси від організаторів. До того ж з нагоди «чорної п’ятниці» серед присутніх розіграють чимало цінних подарунків.

Повна програма форуму:

Час

Спікер

Тема

13:00-13:30

Реєстрація учасників

Першим 50 учасникам - смачний подарунок

13:30:14:00

Пахайчук Наталія

Відкриття четвертого West Media Forum "Чому важлива комунікація місцевого бізнесу і преси"

14:00-15:30

Панель І

ЗМІ і бізнес: як ефективно співпрацювати

 

Гелдієв Гайгисиз

П'ять причин, чому медіа потрібні бізнесу, а бізнес медіа

 

Кулькова Тетяна

Як зробити медіа амбасадором вашого бренду

 

Євстігнєєва Ольга

Співпраця з медіа для капіталізації бренду: як і з чого почати?

15:30-16:00

Кава-брейк

16:00-18:00

Панель ІІ

Нативна реклама: як і для кого працює, як створити, у кого замовити

 

Венжик Катерина

Як не забивати цвяхи мікроскопом: правильне і неправильне використання нативної реклами

 

Пекна Катерина

Виведення локального бренду на національний рівень: роль нативної реклами

 

Швайка Андрій

Шляхи та інструменти розвитку медіа: як створити контент який продає себе сам

 

Ричук Юрій

Складнощі порозуміння між медіа та місцевим бізнесом

18:00-18:30

Кава-брейк

18:30-19:30

Панель ІІІ

Як рекламуватися і рекламувати, щоб не втратити репутацію

 

Розіграш призів Чорної п’ятниці

 

Романюк Оксана

Перспектива "Білих списів" в Україні як відповідь на економічці та дезінформаційні виклик

 

Ващенко Ігор

Монетизація online медіа

19:30-20:00

Афтепаті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів