Поділитись:

Помилка валідатора: як повернути гроші за проїзд у Луцьку

Вівторок, 12 листопада 2019, 12:50

У Луцьку від учора запрацювала система безготівкового розрахунку за проїзд у тролейбусах. Однак нині ще є можливість оплатити проїзд і паперовими грошима. Однак ті лучани, які вже скористалися оплатою за допомогою електронних карт нарікають, що траплялися випадки помилкового зняття коштів за 2 рази.

«Конкурент» запитав у начальника управління транспорту і зв’язку Луцькради Володимира Степанова, як діяти, коли валідатор зняв кошти за 2 поїздки, або (як у випадку із пенсіонерами) зняв гроші з їх карток.

«Якщо зафіксували випадок, що десь помилково знялися кошти, то на картці є телефон зв’язку з оператором, тож варто дзвонити за цим телефоном, повідомляти і це виправлять. Оператор у автоматичному режимі буде повертати кошти, якщо вони були зняті безпідставно. По конкрентних випадках все бачать на комп’ютері», – повідомив головний транспортник міста.

Також він додав, що у понеділок, 11 листопада, до нього звернувся пенсіонер, який повідомив, що у нього в тролейбусі із картки знялися кошти, хоча чоловік має пільговий проїзд.

«І ще одна жіночка дзвонила. Вона звернулася у центр CityCard і їй повернули кошти, і цьому чоловікові також. Я стосовно цього питання спілкувався з представниками CityCard, вони сказали, що усі випадки, які є, вони фіксуються, їх бачать, і кошти будуть повертатися. Ці недоліки будуть усувати, аби надалі таких збоїв не було», – зауважив Володимир Степанов.

Та наголосив, що у разі помилкового зняття коштів, варто звертатися до CityCard, або в управління транспорту Луцькради.

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ У СПЕЦТЕМІ: Е-квиток у Луцьку

ЧИТАТИ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
27 листопада 2020
25 листопада 2020
11 листопада 2020
22 вересня 2020
20 вересня 2020
18 вересня 2020
17 вересня 2020
16 вересня 2020
02 вересня 2020
19 серпня 2020
15 серпня 2020
17 липня 2020
15 липня 2020
06 липня 2020
24 червня 2020