Помилка валідатора: як повернути гроші за проїзд у Луцьку
У Луцьку від учора запрацювала система безготівкового розрахунку за проїзд у тролейбусах. Однак нині ще є можливість оплатити проїзд і паперовими грошима. Однак ті лучани, які вже скористалися оплатою за допомогою електронних карт нарікають, що траплялися випадки помилкового зняття коштів за 2 рази.
«Конкурент» запитав у начальника управління транспорту і зв’язку Луцькради Володимира Степанова, як діяти, коли валідатор зняв кошти за 2 поїздки, або (як у випадку із пенсіонерами) зняв гроші з їх карток.
«Якщо зафіксували випадок, що десь помилково знялися кошти, то на картці є телефон зв’язку з оператором, тож варто дзвонити за цим телефоном, повідомляти і це виправлять. Оператор у автоматичному режимі буде повертати кошти, якщо вони були зняті безпідставно. По конкрентних випадках все бачать на комп’ютері», – повідомив головний транспортник міста.
Також він додав, що у понеділок, 11 листопада, до нього звернувся пенсіонер, який повідомив, що у нього в тролейбусі із картки знялися кошти, хоча чоловік має пільговий проїзд.
«І ще одна жіночка дзвонила. Вона звернулася у центр CityCard і їй повернули кошти, і цьому чоловікові також. Я стосовно цього питання спілкувався з представниками CityCard, вони сказали, що усі випадки, які є, вони фіксуються, їх бачать, і кошти будуть повертатися. Ці недоліки будуть усувати, аби надалі таких збоїв не було», – зауважив Володимир Степанов.
Та наголосив, що у разі помилкового зняття коштів, варто звертатися до CityCard, або в управління транспорту Луцькради.
ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ У СПЕЦТЕМІ: Е-квиток у Луцьку
ЧИТАТИ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти