«Луцькводоканал» не видаватиме е-квитки пільговикам

Понеділок, 11 листопада 2019, 11:34

З 12 листопада видача персоніфікованих карток у центрі обслуговування клієнтів КП «Луцькводоканал» припиняється.

Про це повідомляє КП «Луцькводоканал».

Зважаючи на перехід до змішаної системи оплати за проїзд у громадському транспорті, починаючи з вівторка, 12 листопада, у сервісному центрі припиняється видача персоніфікованих електронних квитків для пільгових категорій громадян.

Упродовж двох тижнів у центрі обслуговування клієнтів EVODA видали більше 3000 персоніфікованиих карток лучанина. Наразі підприємство вважає свою роботу в цьому напрямку завершеною. Працівники сервісного центру готові виконувати свої прямі обов’язки по обслуговуванню клієнтів КП «Луцькводоканал».

«Просимо представників пільгових категорій громадян орієнтуватися на офіційні представництва компанії Citycard для отримання персоніфікованих електронних карток. Зауважимо – термінал для придбання і поповнення електронних карток встановлено у сервісному центрі EVODA. Запрошуємо вас завітати до нашого сервісного центру, де ви можете придбати електронну картку і поповнити її в зручний для вас час», – йдеться у повідомленні.

Від завтра у центрі обслуговування клієнтів відновиться своєчасне та оперативне надання всіх видів послуг, пов’язаних із діяльністю КП «Луцькводоканал» – нарахування та оплата послуг, повірка та встановлення лічильників, подача показників тощо.

Адреса: пр. Соборності, 25а, що у дворі будинку напроти ресторану «Княжий двір», із 8:00 до 18:00. Вихідні – субота і неділя.

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ У СПЕЦТЕМІ: Е-квиток у Луцьку