Поділитись:

«Луцькводоканал» не видаватиме е-квитки пільговикам

Понеділок, 11 листопада 2019, 11:34

З 12 листопада видача персоніфікованих карток у центрі обслуговування клієнтів КП «Луцькводоканал» припиняється.

Про це повідомляє КП «Луцькводоканал».

Зважаючи на перехід до змішаної системи оплати за проїзд у громадському транспорті, починаючи з вівторка, 12 листопада, у сервісному центрі припиняється видача персоніфікованих електронних квитків для пільгових категорій громадян.

Упродовж двох тижнів у центрі обслуговування клієнтів EVODA видали більше 3000 персоніфікованиих карток лучанина. Наразі підприємство вважає свою роботу в цьому напрямку завершеною. Працівники сервісного центру готові виконувати свої прямі обов’язки по обслуговуванню клієнтів КП «Луцькводоканал».

«Просимо представників пільгових категорій громадян орієнтуватися на офіційні представництва компанії Citycard для отримання персоніфікованих електронних карток. Зауважимо – термінал для придбання і поповнення електронних карток встановлено у сервісному центрі EVODA. Запрошуємо вас завітати до нашого сервісного центру, де ви можете придбати електронну картку і поповнити її в зручний для вас час», – йдеться у повідомленні.

Від завтра у центрі обслуговування клієнтів відновиться своєчасне та оперативне надання всіх видів послуг, пов’язаних із діяльністю КП «Луцькводоканал» – нарахування та оплата послуг, повірка та встановлення лічильників, подача показників тощо.

Адреса: пр. Соборності, 25а, що у дворі будинку напроти ресторану «Княжий двір», із 8:00 до 18:00. Вихідні – субота і неділя.

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ У СПЕЦТЕМІ: Е-квиток у Луцьку

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів
06 лютого 2024
11:49
01 лютого 2024
21 грудня 2023
19:19
11 грудня 2023
16 листопада 2023
14 жовтня 2023
15:00
16 вересня 2023
16:08
28 серпня 2023
25 серпня 2023
27 липня 2023