Поділитись:

Тренди іграшок 2019: що популярне цього року*

Вівторок, 05 листопада 2019, 16:50

Що попросять діти у Санта-Клауса та які популярні іграшки 2019 року викличуть у них особливий інтерес? Щоб відповісти на це питання, виробники ризикують, аналізують хіти й провали, тестують нові пропозиції та роблять прогнози. Результати цієї роботи можна оцінити на різних виставках і
ярмарках.

Наприклад, щороку в лютому в Нью-Йорку проходить найбільша в західній півкулі виставка Toy Fair, яку проводить Асоціація іграшок. Ярмарок об'єднує понад 1000 виробників, дистриб'юторів та імпортерів для презентації розважальних продуктів із 100 країн. Тут демонструють новинки іграшок і задають тенденції галузі на рік.

Менш масштабні, але цікаві заходи проводяться і в Києві, наприклад, виставка Baby Expo.

Wow effect

Ніщо так не приваблює, як таємниця та очікування дива. Малюки люблять розглядати, трясти, зважувати коробочки, намагаючись вгадати, що знаходиться всередині. Деякі функції можна виявити лише в процесі використання:

  • підсвічування;
  • реакція на тепло;
  • волосся, що змінює колір.

Таким чином звичайна покупка перетворюється на дещо особливе, створюючи той самий Wow effect. Діти обожнюють сюрпризи, і виробники готові їх дивувати.

Популярні іграшки 2019

З кожним роком дивувати аудиторію стає все складніше: змінюються запити та цілі батьків, а також смаки дітей, на які галузь повинна швидко реагувати. Інновації й оригінальний дизайн не завжди спонукають зробити покупку, тому компаніям треба не лише вкладатися у виробництво, але й прислухатися до трендів. Що цікаво нашим дітям?

Розпаковування

Розпаковування залишається головною тенденцією, але виходить на абсолютно інший рівень. Нові функції посилюють ефект і розширюють опцію «розгорнути й зібрати». Так, в L.O.L. Surprise або Hatchimals гра і розпаковування стають єдиним цілим і «частиною історії».

Творче божевілля

Слиз, кінетичний пісок, тісто, кольоровий пластилін популярні самі собою й як частина розпаковування, коли в шарах треба «попорпатися», щоб дістатися до цілі.

У деяких наборах, таких як Poopsie, пропонують розібратися у з'єднаннях і створити матеріал самостійно (використовуючи інструкцію), що робить ігровий досвід складнішим. Такий підхід розвиває креативність і творчу свободу, а навички мислити нестандартно знадобляться дітям у житті.

Ностальгія

На спогадах і теплих почуттях з минулого індустрія будує виробництво не один рік. Мама із задоволенням купує донечці ляльку Barbie, адже в неї «була така сама», а тато відчуває давно забутий азарт, тримаючи в руках машинки Dickie Toys від Simba Dickie Group або конструктори LEGO.

Споживач отримує можливість пізнати солодке відчуття повернення в дитинство, а виробник — знизити ризик при розкрутці невідомого продукту. Так, бластери Nerf не втрачають популярності вже котрий сезон.

Поточний 2019 рік став ювілейним для деяких улюблених персонажів (наприклад, Мікі Маусу виповнилося 90 років), а також відродив розваги дитинства мам і тат, бабусь і дідусів. Так, давно знайома дзиґа утілилася в Beyblade.

Емоції та антистрес

Щодо сюжетно-рольових ігор, то чітко простежується тренд максимальної реалістичності (оновлений Soft touch Baby Born став м'яким, нагадуючи на дотик шкіру немовляти). Дітям хочеться занурюватися в схожу на життя дорослих реальність, а батьки прагнуть навчити малюків відчувати увесь спектр емоцій. Baby Born і подібні пупси добре справляються з цим завданням.

Як зворотна сторона зайвої емоційності росте популярність іграшок-антистрес. Сквіши, спінери, Beyblade, Screechers Wild та Nerf-бластери допомагають справлятися з почуттями й випускати їх назовні.

Індустрія розвивається швидко. Деякі тренди й бренди можуть «жити» довго, але вимушені часто змінюватися. Таким чином, відстежування тенденцій — це не лише питання маркетингу, але й місія іграшкової справи.

Надрукувати
мітки:
коментарів