Поділитись:

Луцьким підприємцям пояснили, як варто розміщувати зовнішню рекламу та вивіски

Четвер, 09 червня 2016, 17:01

Найбільшим представникам супермаркетів, магазинів та інших торгових закладів пояснили, як буде розміщуватися реклама та вивіски відповідно до нової концепції.

Від підприємців вимагають серйозного та естетичного підходу до питання оформлення зовнішньої реклами та вивісок. Про це розповів заступник начальника управління містобудування та архітектури Ярослав Матвіїв 9 червня.

Заступник начальника управління підприємництва і реклами Валерій Удот зазначив, що нагальна потреба зміни до підходів щодо розміщення вивісок виникла в першій половині листопада минулого року. Тоді лучан обурила величезна яскрава реклама "Секонд-хенду" на вулиці Лесі Українки. Після цього на одній із нарад у міського голови дали доручення розробити єдину концепцію розміщення реклами та вивісок у Луцьку.

"Концепцію розробляли, радились, обговорювали. Нині документ прийнятий і є деякі нововведення. В концепції місто поділили на зоно-магістральні проспекти і вулиці, додали вимоги до розміщення вивісок. Також показали в концепції яким чином не мають бути розміщені вивіски і запропонували зразкові моделі рекламних засобів", - описав коротко зміст нової концепції Валерій Удот.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЯКОЮ БУДЕ РЕКЛАМА НА ЛУЦЬКИХ ВУЛИЦЯХ

Начальник управління розвитку підприємництва і реклами Олександр Козлюк попросив маркетологів та дизайнерів не вводити в оману підприємців.

"Дуже прошу, щоб маркетологи чи дизайнери не вводили в оману. Мовляв, вивіску зробимо і вона відповідатиме концепції, а в результаті воно не так. Краще підійдіть до нас і порадьтеся, якщо не знаєте", - сказав Козлюк.

Він додав, що, приймаючи концепцію, вони вирішили зробити єдиний підхід до всіх учасників, які приймають участь до зовнішнього оформлення міста. Також Олександр Козлюк наголосив на тому, що перед розміщенням вивісок чи реклами краще прийти до них в управління і проконсультуватися, щоб потім не довелося витрачати гроші на рекламу, яку всеодно примусять демонтувати.

Ярослав Матвіїв сказав, що вимоги щодо розміщення вивісок стосується першою чергою тих суб'єктів господарювання, які мають приміщення в центральній частині міста.

До того ж підприємців попросили не завішувати вітрини магазинів зовнішніми рекламними засобами, а користуватися внутрішньою рекламою, яка знаходиться за вітриною.

Заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко сказав підприємцям, що міський голова просить підприємців максимально врахувати положення нової концепції і до Дня Незалежності, особливо на центральних вулицях, привести в порядок вивіски.

Надрукувати
мітки:
коментарів