Поділитись:

Facebook замінить смартфони "розумними" окулярами

П'ятниця, 20 вересня 2019, 09:15

фото ілюстративне

Соціальна мережа Facebook працює над проєктом Orion, в рамках якого розробляє "розумні" окуляри, які замінять смартфон.

Про це повідомляє TechToday.

Підрозділ Facebook Reality Labs у місті Редмонд, США, вже кілька років працює над проєктом "розумних" окулярів. У соцмережі сподіваються, що партнерство з Luxottica – материнською компанією Ray-Ban – дозволить випустити такий пристрій уже в наступні кілька років. Очікувану дату називають між 2023 та 2025 роками.

Внутрішня кодова назва окулярів звучить як Orion, і вони повинні замінити смартфони. Ці ґаджети дозволять приймати та здійснювати дзвінки, відображатимуть інформацію та дозволять проводити "живі" стрими свого життя в соціальних медіа.

Головним інтерфейсом керування окулярами у Facebook хочуть зробити штучний інтелект. Користувачам пропонується віддавати йому команди словами. Також у Facebook експериментують з кільцем-сенсором для тихого управління. Цей девайс проходить під кодовою назвою Agios.

Деякі експерти кажуть, що встановлена дата готовності майбутніх окулярів надто віддалена. Це піднімає питання про те, на якій стадії розробки вони знаходяться, а також чи вийдуть вони взагалі. Однак, за чутками, директор Facebook Марк Цукерберг сильно зацікавлений у "розумних" окулярах. Він начебто просив начальника з апаратного забезпечення Ендрю Босворта зробити цей проект пріоритетним. Офіційно у Facebook поки не коментують розробку Orion.

Соцмережа не єдина, хто вважає, що "розумні" окуляри є наступним революційним ґаджетом. У Microsoft уже тривалий час працюють над таким пристроєм, і його друга версія HoloLens 2 доступна в продажу. Також Snapchat випускає окуляри Spectacles, як і стартап Magic Leap продає Magic Leap One AR. Luxottica, яка володіє брендами сонячних окулярів Ray-Ban, Oakley та іншими, також експериментувала з "розумними" окулярами разом з Google у 2014 році. Однак варто відмітити, що хітом ці пристрої поки не стали. Деякі не мають успіху через надвисоку ціну, інші – через низьку функціональність.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів
25 червня 2020
03 червня 2020
01 червня 2020
28 травня 2020
20 травня 2020
15 травня 2020
13 травня 2020
10 травня 2020
25 квітня 2020
23 квітня 2020
21 квітня 2020
18 квітня 2020
10 березня 2020
26 лютого 2020
21 лютого 2020