Instagram дає бізнесменам можливість рекламуватися

Четвер, 02 червня 2016, 08:44

Instagram нарешті дасть компаніям можливість офіційно працювати на своїй платформі.

За допомогою нового Instagram Business Tools підприємці зможуть вести рекламні кампанії, аналізувати їх ефективність та перетворювати звичайні пости на рекламні в додатку, – пише Media Sapiens.

Провівши тести із представниками бізнесу, Instagram вирішив зміцнити свої позиції в якості гравця на ринку мобільної реклами, і запровадив безкоштовні бізнес-профілі. Серед нових важливих функцій, які дає такий профіль, - це наявність кнопки "Контакт". За допомогою неї користувачі зможуть швидко зв'язатися із компанією. Функція буде корисною, наприклад, для профілів інтернет-магазинів тощо.

Інша функція Insights надаватиме дані про портрет і поведінку користувачів, ефективність тих чи інших постів. Відслідкувавши найбільш ефективні публікації, можна буде змінити їх тип, перетворивши на рекламні. При цьому можна як вручну вказати цільову аудиторію, так і залишити це налаштування за замовчуванням.

Також через тісний зв'язок Instagram та Facebook власники бізнесу зможуть використовувати інструменти для визначення цільової аудиторії на основі даних з профілів Facebook: наприклад, стать, вік і місце проживання, особисті інтереси.

Поки що бізнес-профілі доступні в США, Новій Зеландії та Австралії, однак їх планують запровадити і для інших країн. В компанії Instagram міркують і над тим, щоб надати розширені функції користувачам, які не є представниками бізнесу, однак використовують свої акаунти в комерційних цілях.