Поділитись:

Calvin Klein не буде фотошопити розтяжки і неголені пахви у моделей

Вівторок, 17 вересня 2019, 01:41

Бренд Calvin Klein представив нову рекламну кампанію спідньої білизни, у якій моделі з'явилися без нав'язаних естетичних стандартів краси, а також без фотошопу та фільтрів. У Calvin Klein заявили, що вони приймають усе, крім нетолерантності, пише 24 канал.

На офіційній сторінці Instagram бренду з'явилися нові знімки з рекламного кампейну. У підписах Calvin Klein зазначив, що будь-які ненависні або образливі коментарі будуть видалені

Метою кампейну стало бажання бренду показати красу людського тіла в усьому її різноманітті. До прикладу, модель Еліана Санчес продемонструвала неголені пахви. 22-річна дівчина заявила, що почуває себе комфортно у білизні з колекції My Calvins через те, що їй комфортно у власній шкірі.

"А що заводить вас? Ідеальний фотошоп або щирість в реальності? Відкрийте для себе нову еру білизни #MYCALVINS, в якому видно справжніх вас", – заявили представники бренду.

Також у рекламі знялася plus-size модель Кумарі Сешасай, яка відверто показала розтяжки і складки на тілі, і представник ЛГБТ-спільноти, блогер Паркер Кіт Хілл.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Підлітки і дієти: голодуй або мрій!

Надрукувати
мітки:
коментарів
24 квітня 2020
23 січня 2020
31 жовтня 2019
23 жовтня 2019
11 жовтня 2019
02 жовтня 2019
23 травня 2019
24 листопада 2018
04 жовтня 2018
20 серпня 2018
10 травня 2018
01 лютого 2018
13 грудня 2017
11 листопада 2017
29 вересня 2017