Чи залежить ефективність хештегів в Instagram від кількості підписників?
Аналітики порталу Socialinsider виявили, що на ефективність хештегів в Instagram впливає місце їхнього розміщення та кількість підписників профілю.
Про це йдеться у звіті Socialinsider, пише Громадське.
Під час дослідження проаналізували 649 895 постів з понад 6700 акаунтів різних брендів.
Коли користувач має до 100 000 підписників, то для нього буде ефективніше ставити хештеги в самому дописі. Ця тенденція працює на прикладі невеликих акаунтів: профіль з 5000 підписників отримає на 37 % більше охоплення і на 50 % більше залученості до допису.
Якщо користувач має понад 100 000 фоловерів, то хештеги краще розміщувати в коментарі до допису. Тоді охоплення постів збільшується на 15,9 %.
Згідно зі звітом, ефективність також залежить від кількості хештегів. Аналітики пропонують профілям, що мають до 5000 підписників, використовувати шість хештегів у дописі. А профілям, що мають понад 100 000 фоловерів, ставити шість хештегів у першому коментарі.
Нагадаємо, Instagram запустить функцію, яка дозволить користувачам повідомляти про фейковий контент.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тарас Шевченко "зареєстрував" свою сторінку в Instagram (фото)
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Де на Волині збереглася давня дерев'яна церква (фото)
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Кухар з Волині покинув проєкт «МастерШеф»: що стало причиною (фото)
Відомий луцький фотограф провів екскурсію «Волинською Голландією» та зазнімкувався з панянками (відео)