Поділитись:

У "Луцьктеплі" по-новому запрацював центр обслуговування споживачів (фото)

Четвер, 01 серпня 2019, 15:32

Для покращення роботи зі споживачами центру обслуговування "Луцьктепла" змінив не лише умови прийому громадян, але й графік роботи.

Про це інформує пресслужба підприємства. 

Центру обслуговування споживачів "Луцьктепла" повністю укомплектований і запрацював у повну силу.

Задля зручності клієнтів група щодо роботи з юридичними особами перемістилася з третього поверху адміністративного приміщення в сусідній кабінет – до групи щодо роботи з населенням. Сюди ж, в оновлений центр обслуговування споживачів, перемістився і кол-центр. Зроблено це, зокрема, і для зручності у взаємодії між працівниками центру.

Як розповіла керівниця центру, Алла Байда, нині кол-центр працює лише з прийомом показників вузлів обліку, однак незабаром їхні функції будуть розширені.

Номер телефону колл-центру: 77-32-20

Графік роботи колл-центру: 

  • Понеділок – Четвер: 08:00-17:00
  • П’ятниця: 08:00-15:45
  • Обідня перерва: 13:00-13:45
  • Субота – Неділя: вихідні.

В неробочі години подати показники можна на автовідповідач за цим же номером.

Подати показники в центрі обслуговування споживачів можна і особисто, заповнивши картку і кинувши в скриньку. І навіть більше – присутній в приміщенні центру й термінал самообслуговування, в якому є меню "Луцьктепло", щоб зручно було оплатити всі послуги, які надає підприємство.

Група щодо роботи з населенням. Номер телефону: 77-32-00

Графік роботи групи:

  • Понеділок – Четвер: 08:00-16:45
  • П’ятниця: 08:00-15:30
  • Субота – Неділя: вихідні.

Група щодо роботі з юридичними особами. Номер телефону: 77-32-09

Графік роботи групи:

  • Понеділок – Четвер: 08:00-17:00
  • П’ятниця: 08:00-15:45
  • Обідня перерва: 13:00-13:45
  • Субота – Неділя: вихідні.

Центр обслуговування споживачів ДКП «Луцьктепло» доступний до ваших послуг на вул. Гулака-Артемовського, 20 (вхід з вулиці).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 

Надрукувати
мітки:
коментарів