Поділитись:

Facebook, Twitter і Google будуть боротися із сумнівним контентом

Четвер, 20 червня 2019, 08:33
Facebook, Twitter і Google будуть боротися із сумнівним контентом

Компанії Facebook, Twitter і Google спільно з великими рекламними агентствами створять набір протоколів для захисту користувачів у мережі.

Про це повідомляє Українська правда, посилаючись на Financial Times.

Зазначається, що Publicis, Omnicom і WPP, а також бренди Procter & Gamble, Unilever, Adidas, Mars та інші розроблять з технологічними компаніями набір протоколів для захисту людей і брендів в мережі.

За процесом спільної роботи над вирішенням цієї проблеми буде спостерігати Всесвітня федерація рекламодавців.

До ініціативної групи також увійдуть Mastercard, General Mills, GSK Consumer, Verizon Media.

"Ми повинні краще захищати користувачів Інтернету, працюючи над створенням середовища, у якому вирішуються проблеми з залякуванням і дезінформацією, де особисті дані захищені та використовуються відповідально, де всі, особливо діти, краще захищені від шкоди", – йдеться у заяві Всесвітньої федрації рекламодавців.

За інформацією видання, перша зустріч між сторонами має відбутися 19 червня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook змінює алгоритм показу коментарів

Надрукувати
мітки:
коментарів
21 квітня 2024
07 квітня 2024
06 квітня 2024
25 березня 2024
21 березня 2024
19 березня 2024
05 березня 2024
03 березня 2024