Поділитись:

З українського ринку йде мережа магазинів бюджетного взуття

Середа, 18 травня 2016, 08:48

Компанія MTI прийняла рішення закрити мережу взуттєвих магазинів Plato.

Про це повідомляє видання "Новое время" з посиланням на Retail community.

Свою роботу вони припинять вже в серпні цього року. таке рішення ухвалили на тлі невтішних фінансових результатів мережі.

У минулому році MTI закрила 21 магазин, включаючи частину торгових точок Plato.

Споживачі бюджетного взуття найсильніше постраждали від кризи, це і відобразилось на рентабельності рітейлерів, які спрямовані на цих покупців.

У 2015 році директор мережі Павло Урбанський говорив, що їх клієнти стали менше купувати, але вибирали якісний товар.

"Покупці в бюджетному сегменті, якщо у них є взуття минулих сезонів, відклали покупки до кращих часів", – заявляв Урбанський.

Сайт Plato, який запустили в січні, продовжить свою роботу.

"Зараз у нас достатньо товару для забезпечення безперебійної роботи plato.ua навіть з урахуванням зростання трафіку. Клієнти Plato активно переходять в онлайн. На наступний рік асортимент буде коригуватися, так як ми вже зараз бачимо відмінність у перевагах клієнтів інтернет-магазину", – заявила маркетинг-директор підрозділу взуття та одягу MTI Валерія Толочина.

В асортименті магазинів Plato була частина власних марок, таких як Braska, Tiranitos, Lobster, Golderr.

Директор компанії BNS Trade (Michael Kors, TopShop, Calvin Klein) Вікторія Войнілович вважає, що виробляти взуття для покупців з обмеженим бюджетом важко, оскільки потрібно пропонувати недорогі моделі з гарною якістю.

MTI управляє мережами Інтертоп, Інтертоп аутлет, Ecco, Geox, Clarks, Skechers, Timberland, Marco Polo, Napapijri, Atelier De Courcelles, Armani Jeans, Intertop Kids і Plato. За цей рік компанія відкрила один магазин, а закрила три. У 2015 році відкрили 8, а закрили 21.

Надрукувати
мітки:
коментарів