Starbucks отримав 2,3 $ млрд безкоштовної реклами не за свою чашку у «Грі престолів»

Четвер, 09 травня 2019, 04:23

За кілька днів кавовий бренд отримав $ 2,3 млрд безкоштовної реклами за появу сучасної чашки кави під час епізоду «Ігри престолів», і як виявилося, це була навіть не чашка Starbucks. У неділю фанати HBO помітили щось чужорідне під час сцени бенкету.

Про це інформує CNBC

Протягом декількох годин фото і відео сцени стали дуже поширеними в соціальних медіа. Лого було непомітним в темряві, але багато хто вважав, що побачили культову зелену сирену з Starbucks. Однак чашка належала локальної кав'ярні в Північній Ірландії Paper Cup, яка перебувала поруч зі знімальним майданчиком.

CEO маркетингової компанії Hollywood Branded Стейсі Джонс оцінила вартість галасу в 2,3 млрд доларів. Компанія Critical Mention підрахувала 10,627 згадок Starbucks і «Ігри престолів» в онлайні, на ТБ і по радіо в світі. Крім того, платформа моніторингу Talkwalker зазначила, що за 48 годин Starbucks і «Гру престолів» згадали 193,000 раз на форумах, в Twitter, в блогах і новинних сайтах. 

«Важко назвати реальну цифру безкоштовної реклами для Starbucks, так як це зовсім інша категорія ніж продакт-плейсмент, так як все було випадково, і це робить її ще більш цінною», – зазначив СЕО Hill Impact.Ден Хілл. Той факт, що така кількість людей асоціювала чашку зі Starbucks свідчить про силу кавового бренду. Хілл навпаки вважає, що вірусна природа івенту говорить не про силу бренду Starbucks, а більше про помилку HBO.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: