Поділитись:

Сервіс, графік, пільги: як громада реагувала на новий тариф у луцьких маршрутках

Четвер, 18 квітня 2019, 17:21
Сервіс, графік, пільги: як громада реагувала на новий тариф у луцьких маршрутках

У Луцьку 18 квітня відбулося громадське обговорення підвищення ціни у луцьких маршрутках до 6 гривень за квиток.

До приміщення зали засідань Центру надання адміністративних послуг прийшли представники перевізників, частина депутатського корпусу, представники влади та власне громадськість.

Костянтин Патракеєв, виконувач обов’язків директора департаменту економічної політики, повідомив, що перевізники апелюють підняттям вартості пального. Відповідно до законодавства, якщо мова йде про понад 10% підняття, вони можуть ініціювати розгляд нової ціни за квиток. У чинному тарифі, з його слів, закладена вартість пального в розмірі 23 гривень за літр. А нині вона 26 гривень.

Окрім цього, перевізники звертають увагу на рівень заробітної плати, витрати на ремонт авто тощо.

Пропонується встановити граничний тариф у шість гривень за поїздку. Також надійшла пропозиція щодо 7 гривень за поїздку для нічного маршруту, якщо такий буде.

Натомість є питання до маршрутників і у громади. Передусім це стосується якості перевезень, культури водіїв та дотримання графіків руху. Мовляв, з року в рік відбувається підняття ціни, а сервіс залишається на низькому рівні. Порушували і питання щодо пільговиків. Людям не зрозуміло остаточно, яким чином монетизація пільг буде пов’язана із перспективою впровадження картки лучанина тощо.

Остаточне рішення щодо підняття вартості проїзду ухвалить виконавчий комітет Луцька.

ЧИТАТИ ТАКОЖ: У Луцьку затвердили тарифи на тепло та гарячу воду

Надрукувати
мітки:
коментарів