Поділитись:

З 1 травня можна змінити оператора без зміни номера телефону: як це зробити

Вівторок, 16 квітня 2019, 19:31

З 1 травня в Україні впроваджується принцип перенесення мобільного номера.

 Про це повідомляє «ZN.UA».

Послуга перенесення абонентських номерів мобільними операторами в Україні відбувається на три роки пізніше від затвердженого графіка і з запізненням на 20 років, порівняно з іншими країнами.

У рішенні НКРЗІ зазначається, що строк початку впровадження послуг із перенесення абонентських номерів на телекомунікаційних мережах рухомого (мобільного) зв’язку – 01 травня 2019 року.

Нагадаємо: з 4 лютого по 30 квітня проходить дослідна експлуатація послуги перенесення абонентських номерів мобільними операторами спільно з держпідприємством "Український державний центр радіочастот".

Наразі про готовність до запуску послуги і НКРЗІ, і всі оператори відповіли позитивно. І на запитання, чи очікують у компанії припливу або відпливу абонентів, усі теж відповіли в оптимістичному ключі, що природно, адже ніхто не заявить про негативний результат.

Найбільш райдужну картину після запуску послуги малює lifecell. У Vodafone теж з оптимізмом дивляться в майбутнє, покладаючись на тарифи. "Київстар" теж підготував свої IT-системи та процедури до запуску сервісу MNP. 

Як перейти до іншого оператора

Для переходу до іншого оператора спочатку потрібно переконатися, що номер зареєстрований на вас. Для цього треба зателефонувати своєму операторові або прийти в його офіційний магазин. Працівники магазину або call-центру скажуть вам, чи зареєстрований номер на вас. Якщо так — сміливо починайте процедуру перенесення номера. Якщо номер не зареєстрований, слід пройти процедуру реєстрації в поточного оператора. Для цього треба зайти у свій особистий кабінет на сайті вашого оператора, перевірити його статус (зареєстрований чи ні) і, за необхідності, заповнити заявку, завіривши її електронно-цифровим підписом (ЕЦП). Зареєструвати номер також можна в будь-якому фірмовому магазині вашого поточного оператора, надавши будь-який документ, що засвідчує вашу особу. Згодиться не тільки паспорт, а й, наприклад, права водія чи реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН).

Далі треба подати заявку на перенесення номера до нового оператора. Це можна зробити онлайн на сайті оператора або теж у фірмовому магазині. Щойно оператор, якого ви залишаєте, дасть згоду на перенесення вашого номера, ви зможете прийти в найближчий фірмовий магазин свого нового оператора і отримати нову SIM -карту, на яку буде автоматично перенесений ваш попередній номер.

Що стосується термінів, то (після надходження заяви) оператор, до якого йде абонент, упродовж восьми робочих годин має розглянути її й повідомити про це оператора, від якого абонент іде, а також адміністратора ЦБД. Упродовж наступних восьми робочих годин оператор, від якого йде абонент, має прийняти рішення про початок процедури. Далі починається процес ідентифікації абонента і безпосередньо сама процедура. Послуга MNP буде платною для абонента, суму встановлюватиме оператор, який приймає. Але в його інтересах — щоб плата за перехід була символічною. Доки процес не завершено, послуги абонентові надає його попередній оператор. Очікується, що процес перенесення номера має відбуватися впродовж трьох робочих днів з часу реєстрації заяви.

Поточний оператор може відмовити в перенесенні, якщо номер не зареєстрований або зареєстрований на іншу людину, в заявці на перенесення подано неповні або недостовірні дані, надання послуг було зупинене з причин, передбачених законодавством (шахрайство тощо). А ще — в перенесенні може відмовити система, якщо після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 днів або ж абонент подав заявки на перенесення номера кільком операторам зразу. Тому не можна міняти операторів, "як рукавички", щодня, а лише після спливання місячного терміну. Зате можна спробувати замінити, а через місяць повернутися до колишнього.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Оператор інший – номер той самий: чи готова до цього Україна

 

 

 

Надрукувати
мітки:
коментарів