Розповіли про несправності у роботі «Приват24»
Понеділок, 15 квітня 2019, 13:02
«ПриватБанк» уночі в неділю, 14 квітня, тимчасово відключав свою систему інтернет-банкінгу «Приват24» для клієнтів.
Про це пише «OBOZREVATEL».
«Для забезпечення стабільної роботи електронних банківських сервісів у період високого завантаження фахівці банку проводять роботи з підключення додаткових потужностей», – йдеться у повідомленні на сайті.
Крім цього, в «ПриватБанку» не пояснювати про підключення яких конкретно додаткових потужностей йдеться.
Водночас у мобільному додатку на стартових сторінках також спливає повідомлення про технічні роботи.
Технічні роботи виявилися несподіваними сюрпризом – про них не повідомляли завчасно, пише UBR.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: А хто поверне українцям 5 мільярдів доларів за "ПриватБанк"? – Пинзеник