Поділитись:

Де поділися 46 «Богданів», які Луцьк узяв у лізинг за 21 млн грн

П'ятниця, 29 березня 2019, 08:30

У 2007 році ТОВ «Богдан-Лізинг» та Луцьке підприємство електротранспорту уклало два договори фінансового лізингу. «Конкурент» вирішив з’ясувати, що сталося з транспортом, за яке місто заплатило понад 21 млн грн.

Для цього звернулися із запитом до Луцької міської ради.

Отож, було укладено два договори.

Перший передбачав, що підприємство отримає п’ять автобусів «Богдан» А-144.1. З них 4 штуки 2006 року і ще один – 2007 року на загальну суму  – 1 млн 995 тисяч гривень з ПДВ. Винагорода ТОВ «Богдан-Лізинг» становила 790 тисяч 397,19 гривень.

Розрахунки по договору були проведені в повному об’ємі без сплати штрафних санкцій.

Загальна сума угоди – 2,7 млн грн.

Всі 5 автобусів «Богдан» А-144.1 перейшли у власність Луцького підприємства електротранспорту на підставі договору купівлі-продажу від 7 квітня 2011. Нині вони використовуються за призначенням, переконують на ЛПЕ.

Відповідно до другого договору фінансового лізингу від 25 грудня 2007 року було отримано 41 автобус «Богдан» 2007 року випуску. Із них:

  • автобуси «Богдан» А-069.21 - 21 шт.;
  • автобуси «Богдан» А-144.1 - 14шт.;
  • автобуси «Богдан» А-144.5 — 6 шт.

Загальна вартість вказаних вище автобусів – 11 млн 736 тисяч гривень в тому числі ПДВ. Винагорода ТОВ «Богдан-Лізинг» становила 6,976 млн грн. Загальна сума угоди становить 18,7 млн грн.

Розрахунки по договору були проведені в повному об’ємі. Однак через порушення строків розрахунків, КП «Луцьке підприємство електротранспорту» сплатило ТОВ «Богдан-Лізинг» штраф на загальну суму 1 млн 173,6 тис. грн. Повний розрахунок зі сплати штрафу завершено 29 квітня 2016.

Але з 22 квітня 2014 року усі 41 автобус не експлуатуються. В ЛПЕ вказують, що ТОВ «Богдан-Лізинг» не передало право власності на ці автобуси Луцькому підприємству електротранспорту. Оскільки вони з 2008 року перебувають у заставі ПАТ «Український професійний банк» під кредитні зобов’язання ТОВ «Богдан-Лізинг», які досі не погашені.

У травні 2018 року перший заступник міського голови Григорій Недопад зазначав, що, можливо, транспорт просто здадуть на брухт. І якщо потрібно – підуть у судові інстанції. Така потреба справді виникла.

Аби вирішити це питання, підприємство позивалося до «Богдан-Лізингу» в суд. Зокрема, вимагало, щоб були виконані умови договору купівлі-продажу майна автобусів. Але відповідно до останнього рішення в цій справі від грудня 2018 року Господарський суд міста Києва відмовив повністю у позові.

Довідково:

Договір фінансового лізингу передбачає, що лізингодавець (у нашому випадку «Богдан-Лізинг») надає в платне володіння та користування на умовах фінансового лізингу майно для статутних цілей лізингоодержувача (тобто для ЛПЕ) на визначений строк, за умови оплати останнім періодичних лізингових платежів.

Надрукувати
мітки:
коментарів