Поділитись:

Фейкові попередження на сигаретах збивають з пантелику і дають зворотний ефект

Субота, 16 березня 2019, 23:13

Маркетинг електронних сигарет в США знову опинився в центрі скандалу. Про це інформує інтернет-портал technology.org .

Нині Управління з питань харчових продуктів і медикаментів США вимагає від виробників електронних сигарет виразного та чіткого попередження про небезпеку нікотину.

Повідомлення, такі як "ОБЕРЕЖНО: містить аромат" і "ВАЖЛИВО: менш шкідливі для вашого гаманця" з"явилися великим шрифтом у верхньому кутку упаковки, імітуючи формат надісланого тоді федерального повідомлення – "ОБЕРЕЖНО: цей продукт містить нікотин. Надмірне вживання нікотину шкідливе для вашого здоров"я. Нікотин – це хімічна речовина, яка викликає звикання".

Згідно з новим дослідженням, опублікованим в журналі "Тютюновий контроль", яке проводив Брітні Келлер-Гамільтон з Університету штату Огайо, коли хлопці-підлітки переглядали фальшиві попередження, ці маркетингові повідомлення першими кидались в очі.

"Більше того, ці фальшиві попередження, здається, знижують усвідомлення реальної шкоди нікотину", – сказав Келлер-Гамільтон, докторант епідеміології і менеджер програми штату Огайо Центр передового досвіду в галузі регулювання тютюнової науки.

В дослідженні брали участь 775 хлопців віком від 12 до 19 років, яким була випадково призначена для перегляду реальна реклама електронних сигарет з "фальшивими" попередженнями або без. Дослідники запитували хлопців про те, що їм найбільше запам"яталось в рекламі електронних сигарет.

Результати опитування були частиною досліджень Buckeye Teen Health, що базується в Огайо.

"Ми просто не могли повірити в це, ми були шоковані від того, яке враження ці реклами справляють на дітей-підлітків. Зважаючи на те, що вони і так дуже вразливі до всього", – сказала вона.

Серед хлопців-підлітків, які розглядали ці фальшиві попереджувальні оголошення, 27% учасників сказали, що позитивне "попередження" їм запам"яталось найбільше і близько 19% з них навіть змогли точно повторити, що там було написано.

Хлопці, які дивилися на оголошення електронних сигарет з реальними попередженнями, були більше освідомлені про справжню шкоду електронних сигарет, ніж ті, які переглядали фейкові попередження.

Хоча цей конкретний рекламний трюк не можна дублювати для електронних сигарет згідно з чинним законодавством США, виробники і далі продовжують його використовувати.

"Ніщо не заважає маркетологам використовувати цю стратегію, але ми повинні зупинити цей тип реклами в майбутньому, для цього потрібно внести зміни у законодавстві", – вважає Емі Феркетіч , старший автор дослідження і професор епідеміології штату Огайо.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Супрун "за" легалізацію канабісу в Україні

 

Надрукувати
мітки:
коментарів