Поділитись:

В яблучко: як розпізнати правильний тренд для бізнесу

Четвер, 28 квітня 2016, 11:10
В яблучко: як розпізнати правильний тренд для бізнесу

Наріжний камінь будь-якого бізнесу завжди ‒ споживач. Підприємець в першу чергу повинен розуміти, чим привернути його увагу і як її утримати надовго.

Коли ринки переповнені, щоб привернути увагу до конкретного товару, потрібно бути особливо винахідливим і відслідковувати настрої і бажання покупця, – пише видання Forbes.ua.

ТРЕНДИ: МИНУЛЕ ТА МАЙБУТНЄ

Поняття "трендвотчінгу" широко почали використовувати на Заході на зорі 1990-х років. Під ним мали на увазі постійний моніторинг нових трендів і прогнозування рівня їх затребуваності серед споживачів. Сьогодні трендвотчінг ‒ обов'язковий інструмент для успішного бізнесу.

Свого часу ми упіймали тренд, який зараз на піку, ‒ продаж міні-сегвеїв, двоколісних гіроскутерів. Вони стали популярними близько півтора років тому, і саме тоді ми завезли першу партію в Європу. Гіроскутери ‒ високомаржінальний тренд, який за рахунок своєї популярності дозволяє добре заробляти на ньому при достатніх рекламних вкладеннях. За нашими прогнозами, цей тренд протримається до середини наступного року, а потім повільно піде на спад. Важливо не пропустити момент, коли тренд втрачає новизну й інтерес для споживача. Тоді є сенс переходити на нові віяння.

Підприємець часто зосереджений на одному бізнесі, що забирає багато часу і не дає можливості приділити достатньо уваги вивченню трендів

Все більшої популярності набирають засоби пересування на електродвигунах. На цьому тренді незабаром можна буде заробляти, і ми розглядаємо різні товари, які виробляються в цьому сегменті. Також затребувані в найближчому майбутньому стануть продукти зі сфери робототехніки ‒ ігрові та навчальні дитячі роботи. Поки що цей тренд тільки зароджується, але протягом 3-5 років відбудеться поголовне зростання захоплення подібною продукцією в Європі.

ХТО ШУКАЄ, ТОЙ ЗНАЙДЕ

Перша і, мабуть, найважливіша складова успішного трендвотчінгу ‒ особлива інтуїція. Без підприємницького чуття можна забути про успішний бізнес. Але на одній інтуїції теж далеко не заїдеш. Ринок сьогодні настільки великий, що, грунтуючись на одних тільки інтуїтивних прогнозах, можна упустити перспективні продукти та ніші. Адже підприємець часто зосереджений на одному бізнесі, що забирає багато часу і не дає можливості приділити достатньо уваги вивченню трендів.

Тому для того щоб трендвотчінг працював, рекомендую використовувати додаткові інструменти моніторингу. Існують веб-сервіси, що дозволяють відслідковувати тренди в повному обсязі.

GoogleTrends ‒ веб-додаток, що має великі обсяги статистичної інформації пошукових систем. Зрозуміло, одного цього додатка недостатньо, щоб відстежити всі тренди, які можна відразу застосовувати в бізнесі. Але для загальної картини стає зрозуміло, що споживачі шукають в даний момент або що вони шукали протягом певного періоду часу.

WatchCount ‒ веб-сервіс, створений розробниками eBay, який дозволяє відстежити всі пошукові запити, що користуються популярністю серед користувачів eBay.

Sales Rank Express ‒ сервіс Amazon, за допомогою якого можна стежити за статистикою продажів на сайті, що допоможе виявити найбільш перспективні ніші.

Крім онлайн-інструментів важливо не забувати і про інші способи стежити за трендами. Щоб завжди залишатися в курсі того, що відбувається, і встигати передбачати, який продукт "вистрілить" незабаром, важливо не сидіти безвилазно в офісі, а відвідувати виставки, конференції ‒ ті місця, де тренди, власне, і зароджуються. Ми з моїми партнерами намагаємося не пропускати подібні заходи ‒ буваємо на виставках у Гонконзі, які організовує Рада з розвитку торгівлі Гонконгу (HKTDC), і на найбільшій у Китаї торговельній виставці ‒ Кантонському ярмарку в Гуанчжоу.

Секрет успішного трендвотчінгу ‒ в грамотному поєднанні різних активностей. Регулярне використання інтернет-інструментів моніторингу трендів, аналіз ринку на основі власного досвіду і відвідування заходів, де "народжуються" тренди, ‒ все це забезпечить підприємцю правильні прогнози щодо того, що буде в тренді через деякий час, і на чому можна заробити. Головне ‒ не сидіти на одному місці, а весь час подорожувати, пізнавати нове, вчитися і, що важливо, тримати очі відкритими.

Секрет успішного трендвотчінгу ‒ в грамотному поєднанні різних активностей: регулярне використання інтернет-інструментів моніторингу трендів, аналіз ринку на основі власного досвіду і відвідування заходів, де "народжуються" тренди

Ще з пошуком прибуткових трендів допомагають спеціалізовані агентства, наприклад, міжнародне агентство TrendWatching, з філіями в Нью-Йорку, Лондоні й Сінгапурі. Але наймати подібні агентства немає сенсу, бо якщо бізнесмен має відчуття і вміння користуватися набором нескладних інструментів, то цілком може сам впоратися з цим завданням ‒ не гірше за будь-якого фахівця з трендвотчінгу.

Надрукувати
мітки:
коментарів