Найчастіше лучани скаржаться на роботу комунальних підприємств міста
За квітень на групу оперативного реагування надійшло 810 телефонних дзвінків.
Найбільше звернень від лучан стосувалось роботи ДКП "Луцьктепло", а саме містяни скаржились на відсутність гарячої води. Про це розповіла під час оперативної наради у Луцького міського голови 26 квітня начальник відділу звернень громадян департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Тетяна Книш.
178 звернень від лучан стосувалось відсутності гарячої води. Однак з 24 квітня відновили постачання гарячої води.
Крім того, містяни скаржилися на роботу житлово-комунальної сфери (128 звернень). На виконання ЖКП-2 було передано 13 повідомлень, ЖКП – 3 - 13, ЖКП – 7 -7, ЖКП -8 – 24, ЖКП-11 – 7, МЖК – 20.
35 звернень відлучан надійшли щодо роботи КП "Луцькводоканал". Дзвінки стосувались проривів водопровідної мережі. 15 дзвінків – зупинки ліфтів. Скарги надходили й на роботу ЛСКАП "Луцькспецкомунтранс" через несвоєчасне вивезення сміття.
Також чимало звернень, які буди передані на виконання у муніципальну поліцію, стосувались благоустрою, прибирання та торгівлі в недозволених місцях.
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Луцький священник УПЦ «МП» зробив пропозицію «матушці» в піцерії після 23 років шлюбу
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
Зарплата, гаражі та авто: що у декларації голови Волиньради Григорія Недопада
На Волинь переїхав завод із виробництва олії з Харківщини (відео)