Як добитися відшкодування за неякісну електроенергію
У Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг, пояснили українцям, як діяти, коли компенсація за неякісну подачу електроенергії не надали.
Про це голова комісії Оксана Кривенко написала у Facbook.
У разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач маєте право звернутися до компанії із заявою.
"Якщо ж компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та територіальних органів регулятора", – написала Кривенко.
У разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (зокрема за скаргами споживачів) НКРЕКП зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі та накладає на компанію штраф.
Зі слів Кривенко, компенсація не надається у разі
- доведених компанією форс-мажорних обставин;
- доведених дій споживача або інших осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні або недотримання показників якості електричної енергії;
- у разі запланованих з попередженням перерв у електропостачанні;
- відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому в Луцьку здорожчало тепло і коли доведеться платити більше