В "Укрзалізниці" пояснили, чому підвищили ціни на чай і постіль

Четвер, 24 січня 2019, 11:50

АТ "Укрзалізниця" ухвалила рішення про підвищення цін на послуги для пасажирів у потягах через зростання складових для забезпечення пасажирів, зокрема матеріалів, палива й електроенергії.

Про це повідомили в прес-служба АТ "Укрзалізниці" у відповіді на запит кореспондента Українських національних новин. 

"Ціни на послуги для пасажирів переглянуто у зв’язку зі стрімким зростанням вартості складових для забезпечення пасажирів – матеріалів, палива, електроенергії, що впливає на собівартість послуг. Окрім того, вартість послуги надання в користування комплекту постільних речей у вагонах, що належать АТ "Укрзалізниця", нижча, ніж у країнах СНД", – зазначили в прес-службі УЗ.

При цьому у підприємстві уточнили, що "Укрзалізниця" з 15 січня за рішенням правління компанії ввела в дію єдині ціни на низку основних послуг, що надаються пасажирам. Серед них – користування комплектом постелі у поїздах, оплата за чай, каву та питну воду. Комплект постільних речей у вагонах СВ усіх категорій поїздів віднині коштує 60 грн з ПДВ, а в купейних та плацкартних вагонах – 50 грн з ПДВ. Також за результатами моніторингу вартості продукції встановлена єдина ціна чаю, кави та питної води (0,5 л) – це 10 грн з ПДВ.

Окрім того, вартість послуги надання в користування комплекту постільних речей у вагонах, що належать АТ "Укрзалізниця", нижча, ніж у країнах СНД.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Замість рейкового автобуса: з Луцька до Львова пустили новий поїзд