Луцький юрист порадив, як укласти правильний договір з інтернет-провайдером
Вчора абоненти "Укртелекому" по всій Україні залишились без інтернету. Компанія повідомила, що через аномальне збільшення трафіку на серверах компанії були зафіксовані проблеми з доступом до мережі. Юрист Олег Огородник у «Фейсбук» дав поради, які діяти в такій ситуації з юридичної точки зору.
«Вчора тут читав, що люди скаржилися на відсутність інтернету, а тому раджу змінити провайдера і в договорі із новим прописати відповідальність за відсутність інтернет з'єднання та несвоєчасне усунення неполадок.
З власної практики скажу вам, що більшість компаній навіть не задумуються над потенційними ризиками, які виходять від провайдера, а тому підписують ті договори, які надають самі провайдери і мало вникають в суть цих договорів. Проте, також є бізнес (банки, ІТ-компанії, компанії де є кол-центри, або компанії де є ІР-телефонія), які ніколи не йдуть по стандарту, що звісно ж є правильним рішенням. З подібного бізнесу думаю варто брати приклад», - зазначив він.
Він також дав поради, як мінімізувати втрати від можливих проблем з інтернетом.
А сам прописати в договорі пункти, де:
1. Прописаний порядок реагування провайдером на неполадки;
2. Встановлено мінімальний час на усунення неполадок;
3. Передбачено штрафні санкції за ненадання послуг інтернет-зв’язку;
4. Можливість відшкодування матеріальної шкоди завданої вашому бізнесу внаслідок відсутності інтернету;
5. Звільнення від оплати за час відсутності інтернет-зв’язку.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Відібрану за борги луцьку квартиру хочуть вигідніше перепродати
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?